Boomtown spørgsmål
Fra : Tumlehund

Dato : 11-12-01 17:35

Jeg overvejer pt. at skifte til Boomtown, og havde i den forbindelse nogle
spørgsmål, som jeg gerne ville have afklaret. Boomtown's hjemmeside ikke
kunne give fyldestgørende svar, og når man ringer til TDC ved de ikke en
skid om det, og henviser blot til boomtown.net :-/

Jeg skrev derfor til en mailadresse jeg fandt på boomtown.net, og fik et
mildest talt DÅRLIGT svar tilbage. Her kan I se de to mails - svaret fra TDC
er modtaget 6. december...

Hej Jeppe,

Du kan læse om routeren på http://boomtown.net/adsl/bt.adsl.router.php og om
supporten på http://boomtown.net/support/index.php?action=Cisco

Vi tilbyder endnu ikke en tidshorisont for hvornår vi kan tilbyde fast ip på
Boomtown. Og jeg vil ikke via et gæt stille dig en dato i udsigt.

Vi kan overtage di Pro@ccess i din bindingsperiode, du binder dig bare til
Boomtown i 6 måneder igen.

Der er alt fra 1 til 5 ugers ventetid.

Ja, du skal nok forvente at skulle udskifte skillefilter og modem.

Prisen for en konvertering er pt. 245,-

________________________

Venlig hilsen

Poul - Erik Jørgensen
Kunderådgiver - Mailgruppen

TDC Internet
Olof Palmes Allé 34, DK-8200 Århus N

Tlf.: 80808035
http://kundeservice.opasia.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-12-01 17:38

"Tumlehund" <patriot@sol.dk> skrev i en meddelelse
news:3c1635cc$0$77393> Jeg skrev derfor til en mailadresse jeg fandt på
boomtown.net, og fik et
> mildest talt DÅRLIGT svar tilbage.

Jeg synes da det er ok. Hvilke ting er det du ikke får svar på?

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : John Sahl

Dato : 11-12-01 17:38

"Tumlehund" <patriot@sol.dk> wrote in message news:3c1635cc$0$77393$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg skrev derfor til en mailadresse jeg fandt på boomtown.net, og fik et
> mildest talt DÅRLIGT svar tilbage. Her kan I se de to mails - svaret fra TDC
> er modtaget 6. december...

Jeg kan ikke se det skulle være et dårligt svar du har fået?
Der er kun et af dine spørgsmål som ikke er blevet besvaret.

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Enok Hauge

Dato : 11-12-01 19:38

On Tue, 11 Dec 2001 17:35:24 +0100, "Tumlehund" <patriot@sol.dk>
wrote:

> [...]

>mildest talt DÅRLIGT svar tilbage. Her kan I se de to mails - svaret fra TDC

<snip svar fra tdc>

Har du spurgt Pro@ccess support om du ikke kan få ændret dit
abonnement til at anvende Ethernet snitflade istedet for ATM25
snitflade? Så kan du nemlig kople en Ethernet-Ethernet router på
istedet, og der kan du ændre så meget du vil i opsætningen.

Mvh. Enok Hauge