Unbreakable
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 31-12-00 03:28

....jeg er næsten lige kommet hjem fra snigpremieren til denne nye film med
Bruce Willis. Og jeg blev positivt overrasket! Det eneste jeg vidste om
filmen var, at den handlede om en mand der overlevede en togulykke.
Filmen er enormt godt filmet - der bliver brugt mange gode
perspektivforhold, og især scenen med gardinet i soveværelset er enormt flot
filmet.
Man kommer til at tænke over den. Musikken er efter min mening forfærdelig,
alt for amerikansk drama-agtig, og der er da også en del replikker jeg gerne
havde set skåret væk. De kan godt virke lidt for klichérede. Men den kan
klart anbefales af mig. Den er flot, historien er udemærket (samme
manuskriptforfatter som til 6th Sense)
Den virker ikke efter min mening som en anden 6th Sense. Det er heller ikke
en fortsættelse. Den har lidt samme flair i historiefortællingen, det
overnaturlige ligger selvfølgelig i overfladen og man ved ikke helt hvor man
har noget som helst.
Den åbner på fredag.

Jacob

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 09:21

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-01-01 09:21

"Kim Dorff - CinemaZone.dk" wrote:

> Jeg kunne ikke være mere *fuldstændig* uenig; det er en sløv film bygget på

Jo, du kunne synes at musikken var god.

-Rune