Titlen på denne film med bla Max von Sydow~
Fra : DA

Dato : 30-12-00 07:00

En film med Max von Sydow bland andre, omhandlende hans søn (ikke rigtige
søn, sønen i filmen) som har et had forhold til sin far Men alligevel bliver
hans søn en lille testkanin for nogle højteknologiske briller, briller der
skal få blinde til at se.
Jeg tror også¨at filmens tema egentlig handler om jeff's (sønnen)
føleslesmæssige forhold til sin far (Max von Sydow). Brillerne er en meget
interessant del i filmen, men vist nok ikke selve filmens budskab.
Faderen ser man vist nok ikke først til engang sidst i filmen.
Jeg blive temmelig glad for at få titlen eller at vide om den kan skaffes på
video/DVD.

Hilsen

David (Pulling himself up by his own bootstrap, making a short circuit).

Fra : Torben B. Sørensen

Dato : 30-12-00 12:30

"DA" <Davand@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Faderen ser man vist nok ikke først til engang sidst i filmen.
> Jeg blive temmelig glad for at få titlen eller at vide om den kan skaffes

Det skulle vel ikke være "Until the End of the World" af Wim Wenders? Jeg er
usikker, da jeg har fortrængt alt andet om filmen, end at den er blandt
verdens dårligste film...

Torben

--
Torben B. Sørensen - t.sorensen@get2net.dk
Musik på PC: http://www.idgforlag.dk/ - søg efter "musik"

Fra : Henrik Sahlholt

Dato : 30-12-00 13:14

"Torben B. Sørensen" <t.sorensen@idg.dk> wrote:

>Det skulle vel ikke være "Until the End of the World" af Wim Wenders? Jeg er
>usikker, da jeg har fortrængt alt andet om filmen, end at den er blandt
>verdens dårligste film...

Jo, det er dén. Og mage til kikset eurotrash film skal man lede længe
efter.

(men kanske fungerer den bedre hvis man intet forventer?)

Henrik S