Forslag til køb af DVD-player
Fra : Kewin Agerbo Panduro

Dato : 30-12-00 02:31

Hej.

Hvilken DVD-player kan I anbefale mig at købe, hvis prisen gerne skal ligge
omkring de 2000,-, og er der egentlig den store forskel på DVD-playere, hvad
angår lyd- og billedkvalitet? Desuden: Hvad er dette Region-1 og Region-2
for noget stads? Og endeligt, hvis der er nogen, som har nogen argumenter
for at smide nogen flere penge på bordet for en DVD-player, hører jeg dem
gerne, men altså, det væsentligste for mit vedkommende, er en god billed- og
lydkvalitet. Features og alt andet halløj er ikke relevant, og desuden
behøver den ikke at kunne afspille audio-CD'ere, VCD'ere og MP3'ere.
DVD-film er tilstrækkeligt.

Jeg er ikke ude på at få en total overvild hardcore-player. Jeg skal bare se
nogen film med en lækker sofistikeret overdimensioneret delikat og råsej
billed- og lydkvalitet.

/Kewin

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 30-12-00 17:43

Jeg vil foreslå dig at bruge en mere rigtig gruppe til dit spørgsmål:
Prøv her:
news:dk.teknik.tv+video eller news:dk.marked.tv+video.dvd

--
Rasmus.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 31-12-00 13:23

Kewin Agerbo Panduro <musickap@hotmail.com> wrote:

> [...]
> nogen film med en lækker sofistikeret overdimensioneret delikat og råsej

Jeg har altid været super tilfreds med Danamrks HiFi Klub.

http://www.hifiklubben.dk/

--
Ciao Jesper