Mere ram i mit asus TUSL2-c
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 11-12-01 10:33

Hejsa

Jeg har en pc med et Asus TUSL2-C bundkort. Det kan kun køre med 512 MB ram,
også ifølge manualen. Men jeg ville høre om nogle kendte til en work around,
for med de nuværende rampriser virker 512MB lidt fattigt ;)

På forhånd tak
M. Kay

Fra : Morten Jensen

Dato : 12-12-01 11:59

Hej

Jeg tror desværre du må nøjes dine 512 MB ram

/Morten

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 12-12-01 15:22

Det tænkte jeg nu nok. Skrammel.
Gad vide hvad der fik et respektabelt firma som asus til at indskrænke sig
til så lidt ram?

M. Kay

Fra : Morten Jensen

Dato : 13-12-01 10:47

Det kan jeg såmænd svare ganske simpelt på.

ASUS vil ikke have at deres "almindelige" bundkort skal give deres
"professionelle" bundkort konkurrence. Af samme grund understøtter
bundkortet heller ikke ECC-ram