Mangler X-Files
Fra : Ole Pedersen

Dato : 27-12-00 21:38

Hej Alle

Jeg fik ikke set de sidste 3 afsnit af denne sæsons X-Files...Og det er en
katastrofe, for jeg og mine kammerater er Xtreme fans.

Specielt de 2 sidste afsnit med Mulders forsvinden har interesse.

Jeg har spurgt TV2 om de kan genudsende afsnittene, men det har de ikke
mulighed for, de har ikke rettighederne til at genudsende flere gange, så
afsnittet bliver KUN genudsendt i en senere sammenhæng med alle afsnittene
fra den sæson, og der kan gå år inden da...

Så var det jeg tænkte, hvis der er nogen af jer derude som har optaget
afsnittene på video, vil jeg meget gerne købe en kopi og betale for
forsendelsen, hvorfor kom jeg ikke på den tanke noget før.

Så hvis du har en kopi må du MEGET gerne skrive til mig.....På forhånd tak.

MVH
Ole Pedersen

Fra : Nina

Dato : 11-04-01 15:20