Doed PC
Fra : Christine

Dato : 11-12-01 04:33

Hej

Jeg satte en ekstra stang 128 MB SDRAM i en PC (P2, Slot 1, 233, ATX,
Acorp mobo), og kunne så ikke få liv i den igen - heller ikke efter at
have pillet den ud igen.
Dog kan jeg starte den en sjælden gang.

Bios er resettet og alt er faktisk skiftet.

Nogen forslag?

Henrik

Fra : dena

Dato : 12-12-01 23:00

On Tue, 11 Dec 2001 04:33:11 +0100, Christine wrote:

> [...]
> have pillet den ud igen.
> Dog kan jeg starte den en sjælden gang.
>
> Bios er resettet og alt er faktisk skiftet.

Hello..

Har erfrainger med at til trods for at man har _slukket_ (dvs. på
on/off-knappen på powersupplyen), er der stadig strøm i visse dele af
HW'en på en ATX..
Prøv at rive powerstikket helt ud af maskinen og lad den stå i fem
minutter....

-dena

"I didn't expect the Spanish Inquisition!"