LotR
Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 10-12-01 23:51

Ringenes Herre fik 5!! hatte i Bogart

Jakob

Fra : Tenzel Kim

Dato : 11-12-01 02:48

> Ringenes Herre fik 5!! hatte i Bogart

Jamen, det er jo også en god film

Tenz.

Fra : Peter Larsen

Dato : 11-12-01 02:57

mm

Nemlig. :]

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message
news:3C1565D1.9000307@hotmail.com...
> > Ringenes Herre fik 5!! hatte i Bogart
>

> Jamen, det er jo også en god film
>
> Tenz.

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 11-12-01 18:03

Har du set den?
Jeg er pisse sur, her i Odense er der ikke pressefremvisning, nu havde jeg
ellers kæmpet en lang og indædt kamp på redaktionen om pladsen (som startede
allerede i marts månede) - OG SÅ VISER DE DEN IKKE - pikke biografer
hygge
- Nicolai

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 11-12-01 21:13

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <heiredal@paradis.dk> wrote in message
> [...]
startede
> allerede i marts månede) - OG SÅ VISER DE DEN IKKE - pikke biografer

Hihi - så må du jo bare vente til onsdag som os andre dødelige

Jakob

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 11-12-01 22:06

Skadefro er det let at være, bare fordi du tabte diskussionen (trods
utallige fyrings trusler
hygge
Nicolai

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 12-12-01 12:30

"Nicolai Zoffmann Heiredal" <heiredal@paradis.dk> wrote in message
> Skadefro er det let at være, bare fordi du tabte diskussionen (trods
> [...]

Ja - og hvad fik du ud af det

Jakob

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-12-01 23:58

On Tue, 11 Dec 2001 21:13:05 +0100, "Nex \(Formerly known as Jakob,
formerly known as Nex\)" <nexNOSPAM@post.cybercity.dk> wrote:

>"Nicolai Zoffmann Heiredal" <heiredal@paradis.dk> wrote in message
>startede
>

>Hihi - så må du jo bare vente til onsdag som os andre dødelige
>
>Jakob

Naaa tirsdag kan gøre det)

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 12-12-01 12:30

> Naaa tirsdag kan gøre det)

Tirsdag? Vudden det?

Jakob

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-12-01 13:04

<nexNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tirsdag? Vudden det?

Forpremiere i Cinemaxx. Den danske fanklub (af bøgerne forstås. Og jeg kan
desværre ikke huske selskabets navn) ragede uklar med Nordisk Film og
besluttede at droppe forestillingen i Imperial. I stedet købte de en hel sal
ude på Fisketorvet og fik lov direkte fra USA til at starte lidt tidligere
end de andre.

MVH
Jens

Fra : Tenzel Kim

Dato : 11-12-01 22:49

> Har du set den?

Yup :)

Elsker spørgsmål der kan besvares med et ord.

Tenz.

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 11-12-01 23:02

Øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øv øvøvøvøvøvøvøv!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 12-12-01 12:29

> Yup :)
>
> Elsker spørgsmål der kan besvares med et ord.
>
> Tenz.

Med risiko for at lyde noget selvretfærdig, er jeg da glad for at jeg skal
se den i biffografen først....

Jakob

Fra : Tenzel Kim

Dato : 12-12-01 12:44

> Med risiko for at lyde noget selvretfærdig, er jeg da glad for at jeg skal
> se den i biffografen først....

Ehh, nu så jeg den også i biografen. Livet er sku for kort til at se
film over nettet.

Tenz.

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 12-12-01 22:32

> Ehh, nu så jeg den også i biografen. Livet er sku for kort til at se
> film over nettet.
>
> Tenz.

Sorry - jeg regnede med at det var en af de kopier der florerer.

Jakob

Fra : Jens Thomsen

Dato : 12-12-01 12:57

> Med risiko for at lyde noget selvretfærdig, er jeg da glad for at jeg skal
> se den i biffografen først....

Det tror jeg nu også, du kan regne med, at Tenz har gjort. En film kommer jo
ikke først til landet ved premieren. Der bliver normalt holdt
presseforestillinger, brancheforestillinger m.m. - arbejder man hos
kopidistributøren, har man sikkert også adgang til deres egen, lille, lækre
biograf.

MVH
Jens

Fra : Nex \(Formerly known~

Dato : 12-12-01 22:34

> [...]
> presseforestillinger, brancheforestillinger m.m. - arbejder man hos
> kopidistributøren, har man sikkert også adgang til deres egen, lille,

Ja - og jeg synes det er snyd (Læs: jeg er mildest talt misundelig)

Jakob

Fra : Jens Thomsen

Dato : 13-12-01 11:13

> Ja - og jeg synes det er snyd (Læs: jeg er mildest talt misundelig)

Me too. Men kæresten har heldigvis organiseret et par billetter til
forpremieren i Cinemaxx igennem en veninde. Det bliver sikker nogle
forfærdelige pladser (er allerede ved at indstille mig mentalt på første
række ude i siden - så bliver man da ikke helt skuffet), men til gengæld får
man hele fanstemningen med optog og udklædning. Jeg glææææder mig.

MVH
Jens