Hollow Man DVD er ude
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-12-00 14:28

Fik Hollow Man i dag på DVD, og den ser lækker ud. Læsset til med
ekstramateriale ihvertfald.

Paul Verhoeven går man heller ikke galt i byen med.

Thomas

Fra : Keld Petersen

Dato : 27-12-00 14:42

I "Hollow Man"s tilfælde har jeg ellers hørt, at man KUN går galt i byen. At
det er een af de ringeste films i nyere tid...
Hvad siger folk, der rent faktisk har set den? Er den et køb/syn værd?

Fra : Rene Madsen

Dato : 27-12-00 14:46

Jeg var i biografen og se den og det er noget af det dårligste jeg har set
længe.
Det har nogle gode special effects, men ellers er filmen al for forudsigelig
og kedelig.
kan absolut IKKE anbefale og bruge penge på den.

Med venlig Hilsen

Rene Madsen
Asian Movies
www.asian-movies.synonym.dk

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 27-12-00 14:53

Rene Madsen <asian-movies@asian-movies.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mrm26.95$J11.2373@news.get2net.dk...
> [...]
forudsigelig
> og kedelig.
> kan absolut IKKE anbefale og bruge penge på den.

Hvis man ikke kan lide Paul Verhoevens stil og hans film, så vil man
sandsynligvis ikke kunne lide Hollow Man.

Jeg mener at han er den bedste science fiction instruktør, sammen med James
Cameron.

Thomas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-12-00 21:45

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> writes:

> [...]
> sandsynligvis ikke kunne lide Hollow Man.
>
> Jeg mener at han er den bedste science fiction instruktør, sammen med James

Jeg kunne godt lide Robocop, Total Recall og Starship Troopers. Men
Hollow Man er nu stadig en gang hø.

--
Peter B. Juul, o.-.o "21st century starts [2000-12-31] when the clock
The RockBear. ((^)) strikes 12:00 and it becomes [2001-01-01]. It's just

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-01-01 17:56

Keld Petersen wrote:

> I "Hollow Man"s tilfælde har jeg ellers hørt, at man KUN går galt i byen. At
> det er een af de ringeste films i nyere tid...
> Hvad siger folk, der rent faktisk har set den? Er den et køb/syn værd?

Jeg blev ret skuffet over filmen, mest fordi den havde potentiale til at
være mange gange mere underholdende end den endte med at være. Den er
til tider visuelt spektakulær, men for det meste er den så forudsigelig
at man bliver irriteret over det.

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 27-12-00 21:07

Nu er jeg jo den store fortaler for god tone i disse nyhedsgrupper, men
Thomas, det virker meget som om du kun skriver disse 'Så er XXXX endelig ude
på DVD' for ligesom at være 'den første' her i gruppen. Der er jo intet
diskutabelt ved dit indlæg - du har ikke engang set DVD'en før du skynder
dig på gruppen og med glæde i stemmen lader alle høre, at du har fået den på
DVD på trods af udgivelses-datoen d. 2. Januar (desuden landede den allerede
d. 21. December i Danmark).

By all means, så synes jeg det er godt med lidt diskussion omkring indholdet
af en evt. ny DVD, men hvorfor ikke noget mere konkret ?

Med venlig hilsen
Rasmus Christiansen

Fra : Peter larsen

Dato : 28-12-00 00:11

Hejsa

Synes ikke at du går over stregen her, det er for fanden da rimelig harmløse
indlæg, du kan jo bare lade være med at læse dem.

--
MVH

Peter

"I went to god just to see, and I was looking at me"

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-12-00 00:19

Rasmus Christiansen <mail@id-music.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:AZr26.9629$SI6.347621@news000.worldonline.dk...
> [...]

indholdet
> af en evt. ny DVD, men hvorfor ikke noget mere konkret ?

Jeg skrev det sådan set kun fordi jeg regnede med at Hollow Man først
dukkede op midt i januar, og for lige at fortælle folk at den altså godt kan
købes nu.

Har set den her i aften, og jeg synes det er en god film. Holder meget af
Verhoevens film.

Thomas

Fra : Jacob K

Dato : 29-12-00 18:49

Hej.

> Har set den her i aften, og jeg synes det er en god film. Holder meget af
> Verhoevens film.

Aaaaaarh, du må da indrømme at du er bare lidt skuffet, må du ikke?
Jeg så den i biografen (Cinemax), og jeg sad næsten og krummede tæer over
den.

-Jacob.

Fra : JSMadsen

Dato : 31-12-00 15:03

Jacob K skrev i meddelelsen <01c071bf$8f4aa560$a3bae282@c100-3.db.dk>...
>Aaaaaarh, du må da indrømme at du er bare lidt skuffet, må du ikke?
>Jeg så den i biografen (Cinemax), og jeg sad næsten og krummede tæer over den.

Filmen er da OK, og så ikke meget mere.
Der kunne godt have været mere spænding/handling,
istedet for den slags "Alien jagt" den jo uddyber sig til.
Kanon flotte effekter og så et par dejlige babes tilmed også.

Godt nytår!

--
/JSMadsen