Skrivning til tekstfil?
Fra : Lars Lindgren

Dato : 10-12-01 22:41

Jeg forsøger at appende noget data til en tekst fil:
log.txt (Win32-platform)

<?
$fp = fopen("log.txt", "a+");
$str = "Test1/n";
fwrite($fp, $str );
fclose($fp);
?>

Har også forsøgt at definere $str som "/n/r", "//n" og "//n//r" m.m -
men alligevel bliver resultatet:

"Test1/nTest1/n", når scriptet køres flere gange.
Hvad skal jeg gøre for at få en tekstfil med:

Test1
Test1
Test1
o.s.v altså én udskrift pr. tekstlinie.

Har checket dokumentationen på http://dk.php.net uden succes.

Med venlig hilsen
Lars

Fra : Claus Lund

Dato : 10-12-01 22:54

On Mon, 10 Dec 2001 22:41:22 +0100, tegnestue@worldonline.dk (Lars
Lindgren) wrote:

> [...]
>men alligevel bliver resultatet:
>
>"Test1/nTest1/n", når scriptet køres flere gange.
>Hvad skal jeg gøre for at få en tekstfil med:

$str = "Test1 \n";

Burde gøre det... Claus