Sveits
Fra : Jan Overaa

Dato : 10-12-01 22:12

Siden det er så stille her, kanskje noen kan fortelle om erfaringer fra
camping i Sveits, standard på campingplasser etc.
Vi reiser med telt
Hvilke deler av Sveits kan anbefales, siden vi bor i Norge reiser vi ikke
for å se fjell:)

mvh
Jan Overå

Fra : Ole Juel

Dato : 18-12-01 23:04

"Jan Overaa" <overa@online.no> wrote in message

> [...]
> Vi reiser med telt
> Hvilke deler av Sveits kan anbefales, siden vi bor i Norge reiser vi ikke

Som erfaren campist DK og nu bosiddende i Schweiz, kan jeg give mange
erfaringer,
men du må uddybe dine ønsker lidt yderligere, idet der findes så mange
muligheder.
Her kan man starte i syden med Tessin, som jo er syd for Alperne, hvorfor
naturen
er helt anderledes, med muligheder for at campere under palmerne. Skulle du dog
samme dag savne bjergene eller som du skriver fjeldet, vi kalder det her
bjerge,
som er lidt anderledes en de norske fjelde, ja så er de inden for rækkevide i
løbet af meget kort tid.
I forbindelse med bjergene, er der jo også dalene, hvor der kan besøges
vinbønder,
osterier eller andre seværdigheder.
Kom med yderligere oplysninger om interesseområder, og jeg hjælper dig gerne
videre.

Ole Juel

--
Posted from bw2-14pub77.bluewin.ch [213.3.14.77]

Fra : LC.

Dato : 20-12-01 12:18

On Tue, 18 Dec 2001 22:03:32 +0000 (UTC), "Ole Juel"
<ojuel@bluewin.ch> wrote:

> [...]

>i bedre vejr end i Danmark>
>I forbindelse med bjergene, er der jo også dalene, hvor der kan besøges

Vi har camperet i mange år .Har holdt sommerferie i Schweiz 2 gange
,skønt land. Nu har vi snakket om en 16 dages tur til Tessin området
midt i april 2002 . Vi vil meget gerne høre lidt om vejret på denne
årstid . (kan kun være bedre end i Danmark )

mvh /LC