Købe cd med Luksus
Fra : The Invisible Man

Dato : 10-12-01 20:27

Hej allesammen...

Er der nogle af jer der kan sige mig, hvor jeg kan købe albums/EP'er med et
dansk band, der hedder Luksus?

Med venlig hilsen,
Larz

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-12-01 21:13

"The Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> wrote in message

> Er der nogle af jer der kan sige mig, hvor jeg kan købe albums/EP'er med
et
> dansk band, der hedder Luksus?

De hedder desværre ikke luksus. De _hed_ luksus. Iøvrigt bliver det nok ret
svært at opstøve noget med dem. Deres udvidede EP (8-9 numre?) solgte ikke
vanvittigt godt på trods af gode anmeldelser. Jeg mener ikke, at de har
udgivet mere (måske en EP før denne). Sidenhed ragede de uklar, først med
deres pladeselskab, siden med hinanden. En velassorteret pladehøker kan
måske finde deres album, ellers skal du nok i brugt-butikkerne i stedet.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 11-12-01 14:17

> Er der nogle af jer der kan sige mig, hvor jeg kan købe albums/EP'er med
et
> dansk band, der hedder Luksus?

Du kan finde en enkelt single på www.vibrashop.dk

/Troels

Fra : Invisible Man

Dato : 11-12-01 21:32

"Troels" <tllund@hot_I-AM-EVIL!!!!_mail.com> skrev i en meddelelse

> et
> >

> Du kan finde en enkelt single på www.vibrashop.dk
>
> /Troels

Ok - tak... Siden hedder nu www.vibrashop.com ... tak for hjælpen begge to!

med venlig hilsen,
Invisible Man

Fra : Michael Hjorth

Dato : 12-12-01 22:41

The Invisible Man wrote:

> Hej allesammen...
>
> Er der nogle af jer der kan sige mig, hvor jeg kan købe albums/EP'er med et
> dansk band, der hedder Luksus?

De udsendte cden 'repertoire' på Lidocaine Records LIDOCD12
På coveret står der Larsbjørnsstræde 13 st. mf. 1454 København K.
tlf. 33160704
http://www.badenbaden.dk/mainline

Desværre virker linket ikke mere, men badenbaden findes stadig, så måske
er det værd at spørge der.

Michael.