ingen java i explorer???
Fra : Jesper Sloth

Dato : 10-12-01 20:36

Hej

Jeg har en bekendt som lige pludselig ikke kan køre et javascript til f.eks.
tv2 spil, han kommer til at logge ind på at spil så sker der bare ikke mere,
og han får at vide at hans browser ikke kan køre java??? har opgraderet til
explorer 6.0 og gendannet standarder og tjekket næsten alt uden resultat,
gode ideer er meget velkomne.

Mvh

Jesper

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 10-12-01 21:00

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> wrote:

> [...]
>explorer 6.0 og gendannet standarder og tjekket næsten alt uden resultat,

Så vidt jeg husker, så skal man ved opgradering fra Microsoft, sætte
mærke ved selv at vælge hvormeget der skal hentes ned ( Bl.a. JAVA ).

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>

Fra : Jesper Sloth

Dato : 11-12-01 09:00

"Ove Kjeldgaard" <ok@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg husker, så skal man ved opgradering fra Microsoft, sætte
> mærke ved selv at vælge hvormeget der skal hentes ned ( Bl.a. JAVA ).

Hej

Ja men problemet er at fejlen var der før vi opgraderede, jeg opgraderede i
håb om at det måske hjalp på problemet men nej.

Mvh

Jesper

Fra : Leony

Dato : 11-12-01 07:29

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.stofanet.snydt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
til
> explorer 6.0 og gendannet standarder og tjekket næsten alt uden resultat,

Det er en plug-in der mangler, der hedder msjavx86
www.microsoft.com/java/vm/dl_vm40.htm

Hvis dette ikke hjælper kan det være fordi at ie 6 ikke er sat til at
acceptere cookies.
Dette gøres under tools/internetoptions/privacy og sæt den til low eller
accept all cookies.

Leony

Fra : jesper

Dato : 11-12-01 22:20

"Leony" <leony@NOSPAMmailme.dk> wrote in message news:<3JhR7.6317$z4.778926@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> acceptere cookies.
> Dette gøres under tools/internetoptions/privacy og sæt den til low eller

Hej

Tak for hjælpen nu virker det.

Mvh

Jesper