tegning til bundkort.
Fra : jazcat

Dato : 10-12-01 17:00

Hej til alle !
Håber det er det rigtige forum.
Er der nogle der ved hvor man kan få en tegning over et medion mc 9901
bundkort til en P III 500 Mhz cpu, med integreret lyd - og grafikkort....
Skulle være et msi kort,men kan ikke finde noget på deres hjemmeside.
Bundkortet er fra den såkaldte "Aldi" koputer og er købt december 99 i
tyskland..

mvh....
LArs

Fra : J. A. Langdorf-Jørge~

Dato : 10-12-01 19:01

jazcat wrote:
> Er der nogle der ved hvor man kan få en tegning over et medion mc 9901

"Tegning"? Som i "diagram"? Det er nu ikke videre sandsynligt, at
producenten har lyst til at vise dig det - det der "intellectual
property"-vrøvl, du ved...

/hilleroed

--
"This person has performed an illegal operation
and has been shut down" - Bill Gates' tombstone

Fra : jazcat

Dato : 10-12-01 22:47

Det jeg søger er et ovesigts kort over kortet ,med angivelse af hvor de
forskellige stil til LED powe. etc skal sidde... Har et til min nye puter...
men har ikke fået et med til det gamle bundkort.. desværre..

mvh.

Lars

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 12-12-01 09:30

"jazcat" <jazcaz@ofir.dk> wrote
> [...]
puter...
> men har ikke fået et med til det gamle bundkort.. desværre..

Står det ikke på bundkortet med små bogstaver ved siden af stikkene?

Anders Lorentzen