Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Skærmproblem løst.
Fra : Per Vinther

Dato : 10-12-01 16:37

Tak til dem som henvendte sig da jeg havde et skærm/grafikort-problem og for
de gode råd.

Ja,- I havde ret,- det var skærmen som var den skyldige.

Hvis jeg stillede den til fabriksindstilling, var den så mørk at man næsten
intet kunne se.

Jeg fik skærmen undersøgt, og ganske rigtigt var der en mulighed for at
justere den op. Det ville koste mellem 400 og 500 kr. Men hvis det var
strømforsyningen der haltede, så kunne det ikke svare sig og skifte den.

Jeg tyggede lidt på dette og blev enige med mig selv, om at investere i en
ny skærm.
Den gl. var 15 tommer og jeg købte en ny 17 tommer. Pris: 1995. Jeg kunne
måske have fået den billigere hvis jeg havde undersøgt markedet nøjere, men
jeg var efterhånden træt af alle de bryderier. så jeg slog til.

Og sikken et billede,- det skulle jeg havde gjort for længe siden.

Glædelig Jul og godt Nytår til alle.

Per

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 10-12-01 22:37

"Per Vinther" <per.vinther@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
men
> jeg var efterhånden træt af alle de bryderier. så jeg slog til.

Godt at høre - det må være en "bright new world"!

// Steffen

Fra : KH

Dato : 10-12-01 23:46

"Per Vinther" <per.vinther@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tak til dem som henvendte sig da jeg havde et skærm/grafikort-problem og
for
> de gode råd.
>
> Ja,- I havde ret,- det var skærmen som var den skyldige.

[snip]

> Og sikken et billede,- det skulle jeg havde gjort for længe siden.
>
> Glædelig Jul og godt Nytår til alle.

Tak og i lige måde Per!
Det glæder mig, at du fandt fejlen.
Mange gange er fejlen det mest banale, man kunne forestille sig.

Mvh. Klaus.
Http://home20.inet.tele.dk.stockbroker