xp og php
Fra : Ole Madsen

Dato : 10-12-01 16:42

Er der nogen som har installeret php på en xp? har i problemer? Jeg lader
til ikke at kunne få det til at køre, der er ikke noget under services i
kontrolpanelet for at få det til at være aktiveret.

Hvad skal jeg gøre?

Ole

Fra : -=\(Per Nielsen\)=-

Dato : 10-12-01 17:17

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til ikke at kunne få det til at køre, der er ikke noget under services i
> kontrolpanelet for at få det til at være aktiveret.

Jeg har haft det 5 gange før så det er mugligt :D Kan bare ikke lige huske
hvordan, men det virker !!!!

Fra : -=\(Per Nielsen\)=-

Dato : 10-12-01 17:22

> [...]
> til ikke at kunne få det til at køre, der er ikke noget under services i
> kontrolpanelet for at få det til at være aktiveret.

Jeg havde også et problem en gang, fordi jeg hentede en anden version, den
skal hedde noget med win32 i filnavnet

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 10-12-01 18:30

Davs

> [...]
> til ikke at kunne få det til at køre, der er ikke noget under services i
> kontrolpanelet for at få det til at være aktiveret.

Jeg kører osse PHP på XP, og det er sgisme da nemt... :)

Jeg har installeret IIS og hentet en PHP-installation fra php.net
(http://www.php.net/downloads.php - den der hedder PHP 4.0.6 installer, vist
nok) - og så kører det bare...

/Thomas