Sælges: Telmore A/S
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-12-01 16:32

Hej

Hvis nogen skulle være interesset i et mobilselskab, så er Telmore nu
til salg ! - Se nedesntående:

<klip>
Telmore sat til salg

Mobilselskabet Telmore er blevet sat til salg, og Telmores ejere
præsenterer i øjeblikket forretningen for potentielle købere. Ingen har
endnu bidt på krogen. Ifølge Telmores direktør Frank Rasmussen ligger
der ikke økonomiske problemer bag beslutningen om at sælge. Han
fortæller, at Telmore arbejder efter en langsigtet strategi, der
betyder, at selskabet skal tilbyde de nye teknologier. Den opgave kan
Telmore vanskeligt løfte alene, og derfor er der behov for enten
partnerskaber eller for at blive en del af et andet selskab, siger han.
</klip>

Kilde: Børsen

--
M.v.h. Ole®

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 10-12-01 18:34

> Hvis nogen skulle være interesset i et mobilselskab, så er Telmore nu
> til salg ! - Se nedesntående:
>
> <klip>
> Telmore sat til salg
> <klip>

FUT : dk.marked.kommerciel.teleselskaber

Jeg byder 100,-

// Søren

Fra : Fischer

Dato : 10-12-01 19:08

> Hvis nogen skulle være interesset i et mobilselskab, så er Telmore nu
> til salg ! - Se nedesntående:

Tjaaa - da de startede ville de KUN tilbyde billig telefoni via Internettet.
Ikke noget med salg af mobiltelefoner o.s.v.

..... tsk, tsk.

*Fischer

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 10-12-01 23:38

On Mon, 10 Dec 2001 16:32:03 +0100, Ole Rasmussen
<dont_reply@nospam.dk> wrote:

Jeg tror jeg må korrigere. At vi er ude at sondere terrænet for
samarbejds muligheder, må ikke forveksles med at vi ønsker at blive
solgt. Konklusionen er journalistens, men vi er ude at se os om efter
mulige partnere på bl.a. UMTS, men mon ikke alle "ikke licens
indehavere" er det ?

Mvh

Frank Rasmussen -Telmore A/S

Fra : Peter Dahl

Dato : 11-12-01 00:04

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> solgt. Konklusionen er journalistens, men vi er ude at se os om efter
> mulige partnere på bl.a. UMTS, men mon ikke alle "ikke licens

Rart at se en ledelse der er til stede!

Peter

Fra : John K

Dato : 11-12-01 22:05

> Rart at se en ledelse der er til stede!

Enig.

Mvh

John K

Fra : Mr. Nobody

Dato : 11-12-01 11:46

"Peter Dahl" <P_Dahl@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse

> Rart at se en ledelse der er til stede! Ja når det går godt,hvor var den
da det hele var ved at rable.
--

Hilsen
mr-nobody@pc.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-12-01 23:07

Hej Frank

fr@telmore.dk (Telmore - Frank Rasmussen) wrote:

>Jeg tror jeg må korrigere. At vi er ude at sondere terrænet for
>samarbejds muligheder....

Ja ok, min indlæg her skulle nu også nærmest opfattes som en lille spøg.
Jeg har godt set andre steder hvor sagen har været nævnt, at det
forholder sig som du nævner.

--
M.v.h. Ole®