Dracula 2000 i DK?
Fra : Keld Petersen

Dato : 20-12-00 12:54

Hej!
Har nogen hørt en dato hvor Dracula 2000 (US release 22. december) har
release i biffen i DK?

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 08:30

Fra : Keld Petersen

Dato : 21-12-00 08:30

Fordi jeg ikke anede at den hed Wes Craven's Dracula. Iflg. USA hedder den
"Dracula 2000" og har heddet det i evigheder på IMDB.
http://us.imdb.com/Details?0219653
Men tak for'ed...

Kim Dorff - CinemaZone.dk <dorff@cinemazone.dk> wrote in message
> Ifølge http://www.cinemazone.dk/cz_releaselist2.asp?format=1 er det den
> 30/3-200. Og hvorfor helvede kaldte de den ikke bare Wes Cravens
Dracula...

Fra : Keld Petersen

Dato : 21-12-00 09:03

Læser lige dit svar igen... og erkender at jeg læste forkert... jeg troede
du skrev "hvorfor kaldte DU den ikke bare..."
Derfor må mit nye svar bare være:
Tak for hjælpen, Kim

Fra : Christian Rønnow

Dato : 21-12-00 09:57

Keld Petersen skrev i meddelelsen ...
>Hej!
>Har nogen hørt en dato hvor Dracula 2000 (US release 22. december) har
>release i biffen i DK?

Pt arbejdes der med en dato der hedder 6/4, men det er svært at finde plads
på datoen, så det kan være at det først bliver efter påske.

Hvad titlen angår, kan man nok forestille sig at de går med "Wes Cravens
Dracula", eller "Dracula 2001" - hvem ved.

mvh

Christian Rønnow

Fra : Keld Petersen

Dato : 21-12-00 10:31

Hvis man kender de danske filmdistributører ret, kommer den nok til at hedde
"Gavtyv med Hugtænder" eller sådan noget lignende...

Fra : B.Ikkala

Dato : 21-12-00 11:31

Thu, 21 Dec 2000, "Keld Petersen" <mailto:kingkeld@person.dk>

>Hvis man kender de danske filmdistributører ret, kommer den nok til at hedde
>"Gavtyv med Hugtænder" eller sådan noget lignende...

Han, Hun og Dracula
Du smiler - jeg bider
Årgang 01

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 21-12-00 12:52

"B.Ikkala" <bkkl@fabel.dk> wrote in message

> Han, Hun og Dracula
> Du smiler - jeg bider
> Årgang 01

Halløj på slottet
Mig og vampyren

/Nikolaj

Fra : Keld Petersen

Dato : 21-12-00 13:08

Nikolaj Borg <nikolSPAM@jborg.dk> wrote in message

> "B.Ikkala" <bkkl@fabel.dk> wrote in message

> hedde

> Halløj på slottet
> Mig og vampyren
>
> /Nikolaj

Hvad med:
I Transsylvanien spiser de halse
Langt ind i halsen
Dracula og smuglerne
Dracula og Den Mystiske Ø
Ud og bide med de hvide

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-12-00 13:53

"Keld Petersen" <mailto:kingkeld@person.dk> writes:

> I Transsylvanien spiser de halse
> Langt ind i halsen
> Dracula og smuglerne
> Dracula og Den Mystiske Ø
> Ud og bide med de hvide

Vampyrskolen
Vampyrer i løbetid
Bar røv og blodtørst

--
Peter B. Juul, o.-.o "21st century starts [2000-12-31] when the clock
The RockBear. ((^)) strikes 12:00 and it becomes [2001-01-01]. It's just

Fra : John Hinge

Dato : 21-12-00 14:23

"Peter B. Juul" wrote:

> Bar røv og blodtørst

SUBSCIRBE ! :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : Peter Brodersen

Dato : 21-12-00 15:58

On 21 Dec 2000 13:53:14 +0100, pbj1@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>Vampyrskolen
>Vampyrer i løbetid
>Bar røv og blodtørst

Altid noget, det ikke var et Ricki Springer-show: "Før var jeg død. Nu
spiser jeg kød."

--
- Pede
Professionel nørd