Kan ikke kører 1000mhz...bliver sindsyg
Fra : Diana&Klaus

Dato : 10-12-01 12:37

Har lige opgraderet til en AMD TB 1000/266 og et ECS K7S5A
bundkort+Geforce2mx-400 64mb.
Det er TOTALT umuligt for mig at kører stabilt 1000mhz i spil/3d, den fryser
efter 10-20 min. hele systemet går kold og skal slukkes/tændes for at starte
igen.
Har hentet de nyeste agp drivere til bundkort/grafikkort??
Har 1stk 256 Pc133 i ram (kingston)maskinen, har prøvet 3 feks ram typer,
ingen forskel.
Har fået testet min cpu=OK??ombyttet grafikkortet= ingen forskel??
sætter jeg bios til 100/100 =750mhz kan lortet kører i dagevis???
HJÆLP HJÆLP INDEN JEG BLIVER SINDSYG!!!!!!!!
MVH
Klaus

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 10-12-01 14:03

Diana&Klaus wrote:

> [...]
> sætter jeg bios til 100/100 =750mhz kan lortet kører i dagevis???
> HJÆLP HJÆLP INDEN JEG BLIVER SINDSYG!!!!!!!!

Hvorfor læser du ikke de svar du har fået i den tidligere tråd?

   Venlig hilsen
      Henrik

Fra : Diana&Klaus

Dato : 10-12-01 14:43

SORRY SORRY OVERSET TIDLIGERE SVAR!!!TROEDE IKKE DEN VAR KOMMET MED..
KLAUS

Fra : Santa Xcaze

Dato : 10-12-01 18:21

SNip

kan du ik slå caps lock af ;)

Men det lyder som varme problem, måske for dårlig psu ... Smid nogle 60mm
blæsere i eller prøv at køre din pc med et lille dumt pci og kun nødvendigt
hardware sæt den op på de ønskede mhz og se hvordan svinet kører ... Ellers
prøv eventuelt at få byttet mobo!!!

Fra : Zimmerman

Dato : 12-12-01 06:36

Det er ikke et varmeproblem. Det er et skodfirma, der send ufatteligt mange
defekte bundekort på gaden. Byt bundkortet og det virker.