Hvad snakker du om ? / Gramsespektrum = Ov~
Fra : HALLUM

Dato : 10-12-01 12:03

Er der nogle der kan anbefale en side hvor man kan få en samlet komplet
oversigt over "Hvad snakker du om" og "Gramsespektrum"´s mange sketches ?

På forhånd tak for hjælpen *S*

mvh. Hallum

Fra : ole damgaard

Dato : 11-12-01 17:47

"> Er der nogle der kan anbefale en side hvor man kan få en samlet komplet
> oversigt over "Hvad snakker du om" og "Gramsespektrum"´s mange sketches
?

prøv DR´s SKUM-side http://www.dr.dk/skum/base/lydvideo.asp
her kan du finde det meste osse i real-audio

Fra : HALLUM

Dato : 11-12-01 20:24

Tak for linket - men desværre giver denne
ikke en fuldkommen liste over alle de sketches
som Gramsesptrum har lavet.

Ligeledes ønskes det samme med "Hvad snakker du om"

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-12-01 20:34

"HALLUM" <ph@hallums.dk> wrote in message
> Tak for linket - men desværre giver denne
> ikke en fuldkommen liste over alle de sketches
> som Gramsesptrum har lavet.

Jeg ved ikke, om det er en hjælp, men du kan jo altid prøve at hive fat i
Gramseklubben (http://gramseklubben.cjb.net/), de lader til at være en flok
hard-core nørder (på den fede måde).

/Nikolaj

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-12-01 20:38

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message
> de lader til at være en flok
> hard-core nørder (på den fede måde).

Damn, havde helt glemt, at jeg selv er medlem

/Nikolaj
- der blev medlem da han indberettede en stak Gramse-referencer i spillet
"Hitman" :)

Fra : Kasper Aae

Dato : 11-12-01 22:10

On Tue, 11 Dec 2001 20:38:19 +0100, "nikolaj borg"
<nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote:

>/Nikolaj
> - der blev medlem da han indberettede en stak Gramse-referencer i spillet
>"Hitman" :)

Lidt OT, men hvad er det for nogen referencer? Jeg synes ikke jeg
kunne finde noget om det på siden.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : nikolaj borg

Dato : 12-12-01 13:37

"Kasper Aae" <nospam@for.me> wrote in message

> Lidt OT, men hvad er det for nogen referencer? Jeg synes ikke jeg
> kunne finde noget om det på siden.

Nej, jeg ved ikke, om de nogensinde kom på siden. Når du booker dig ind på
hotellet står der en række gramse-navne i hotel-bogen. Der står Agamam
(eller noget i den stil) på en hel del lastbiler i spillet, og så er der et
par af de indlagte på galeanstalten, som hele tiden siger "Er det mam?"

/Nikolaj

Fra : HALLUM

Dato : 11-12-01 21:29

Hej Nikolaj

Tak for linket - jeg har kigget siderne igennem - og
da jeg heller ikke umiddelbart kunne finde nogle lister
- har jeg prøvet at skrive en email til dem.......

Det lader da til at være stedet at spørge !

Tak for linket - kære medlem.

mvh.
Hallum

Fra : John Jensen

Dato : 20-01-02 17:16

Er der nogle der kan fortælle mig hvad startnummeret til susan,sød og single
hedder? Jeg tror nok det hedder noget med "somethin' on me " , men jeg kan
ikke finde det.
M.v.h.
John.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-01-02 18:34

John Jensen wrote:

> Er der nogle der kan fortælle mig hvad startnummeret til susan,sød og single
> hedder? Jeg tror nok det hedder noget med "somethin' on me " , men jeg kan
> ikke finde det.

Ved ikke om der kommer dobbeltindlæg nu men here goes...
Der er to themes ifølge http://www.jvsplace.co.uk/themess.htm

Den der er uden tekst er, hvis jeg ikke husker meget galt, Ode To Joy af
Beethoven udsat for lidt elektrisk guitar og en gang uptempo.
Den med tekst skulle være Shawn Colvin - Nothing On Me ifølge
http://www.iis.com.br/~brunob/tema.htm

/Robert

Fra : Robert Eriksen

Dato : 20-01-02 18:35