Farvel til M*A*S*H (suk, altså)
Fra : /-RealDeal-\\

Dato : 19-12-00 10:16

Jeg var lige ved at få en prop på tværs da TV2 pludselig stoppede med at
sende M*A*S*H om formiddagen. Hvad bildte de sig dog ind? Simpelthen bare at
tage den vidunderlige serie af sendefladen uden at sende det sidste afsnit?
Jeg gik med harme og vrede indtil jeg fandt ud af at det sidste afsnit
faktisk var rimelig langt og at TV2 blot ventede på det rigtige tidspunkt
til at sende det. Det gjorde de så igår og gudskelov for det. Her blev der
taget et værdigt men også vemodigt farvel til en af de, i mine øjne,
allerbedste komedieserier nogensinde.

Nu håber jeg så at M*A*S*H vender tilbage igen om nogle år så vi kan få
genopfrisket bekendtskabet og se de afsnit vi gik glip af.

--------
/-WordS of RealDeal-\

Fra : GIZMO

Dato : 19-12-00 19:58

jtm.andersen@get2net.dk> skrev bl.a.:

> Nu håber jeg så at M*A*S*H vender tilbage igen om nogle år så vi kan få
> genopfrisket bekendtskabet og se de afsnit vi gik glip af.

Serien genopstår på TV 2 Zulu fra mandag d. 1. januar. Den kommer dog
efter midnat.

--
Gizmo

Fra : JSMadsen

Dato : 20-12-00 15:25

GIZMO skrev i meddelelsen ...
>Serien genopstår på TV 2 Zulu fra mandag d. 1. januar. Den kommer dog
>efter midnat.

Genbrug, genbrug, genbrug...

--
http://www.salon.com/sex/world/2000/12/08/deer/index.html

Fra : Christian

Dato : 19-12-00 21:42

M*A*S*H - Dem har jeg alt for mange til at ligge på vhs bånd!