Aflyt Telmore tlf.svarer fra fastnet tlf.
Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 10-12-01 09:34

Fra : maxses

Dato : 10-12-01 09:53

"Finn Hybjerg Hansen" skrev d. 10-12-01 09:34 dette indlæg :

Undskyld mig:

HVAD HELVEDE ER DET FOR ET SPØRGSMÅL????!!!!

Med venlig hilsen

Max Sørensen

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Svanholm

Dato : 10-12-01 10:26

Hvad er der galt i det??

-Claus

Fra : maxses

Dato : 10-12-01 11:02

"Claus Svanholm" skrev d. 10-12-01 10:26 dette indlæg :
> Hvad er der galt i det??
>
> -Claus

hvad er spørgsmålet?

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus Rolsted

Dato : 10-12-01 11:03

> hvad er spørgsmålet?

Prøv at se de første tre linier af posten:
"Har andre Telmorekunder problemer med at aflytte deres telefonsvarer fra
en fastnet telefon? Hvis ikke, vil jeg gerne vide hvordan I gør!!!!"

Claus Rolsted

Fra : Claus Svanholm

Dato : 10-12-01 11:30

Spørgsmålene er:

>Har andre Telmorekunder problemer med at aflytte deres telefonsvarer fra
en fastnet telefon?

OG

>Oplever I det samme? Gør jeg noget forkert, eller .......?

VH Claus

Fra : John K

Dato : 10-12-01 21:17

> HVAD HELVEDE ER DET FOR ET SPØRGSMÅL????!!!!

Hvad helvede er det for et svar at komme med - FJOLS :(

Fra : KGB

Dato : 10-12-01 11:18

> Mobil-guidens vejledning siger :
> "Hvis du ringer fra en trykknaptelefon, skal du, når du hører
> velkomsthilsenen, indtaste # og vente 2 sekunder. Derefter indtastes
> din kode og der afsluttes med #. Herefter afspilles beskederne."
>
> Men det kan jeg ikke få til at fungere:
>
> Jeg ringer 23232323 fra fastnettelefonen.

Du kan jo vælge at ringe direkte til din egen svarer, ellrs så gør som ddu
gjorde før. Rin på 23232323 tast # og derefter (kan ikke lige huske om det
er 9 eller 8, * eller hvad det er) men så skal man taste noget efter for at
komme ind i sin menu ... Har du kode skal den indtastes, ellers kan du
direkte gå til aflytning af beskeder, ændring af div. etc.¨

KGB

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-12-01 12:01

> Har andre Telmorekunder problemer med at aflytte
> deres telefonsvarer fra en fastnet telefon? Hvis ikke, vil
> jeg gerne vide hvordan I gør!!!!

Jeg gør således:

Ringer 23232323.
Taster mit mobilnr.
Når der er blevet omstilt til min svarer, trykker jeg #.
nu skal jeg indtaste min kode.
Og så er jeg inde i min svarer...

Mvh.
Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-12-01 12:03

> Jeg gør således:
>
> Ringer 23232323.
> Taster mit mobilnr.

Glemte lige: godkender nummeret med #.

Fra : maxses

Dato : 10-12-01 13:25

"Finn Hybjerg Hansen" skrev d. 10-12-01 09:34 dette indlæg :

Jeg beklager....spørgsmålet er åbenbart ikke overført ordenligt til
kandu... hvor er i(på nettet?)?

mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Deaster

Dato : 10-12-01 20:19

> "Finn Hybjerg Hansen" skrev d. 10-12-01 09:34 dette indlæg :
> >

> Jeg beklager....spørgsmålet er åbenbart ikke overført ordenligt til
> kandu... hvor er i(på nettet?)?

Vha. news.cybercity.dk

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 10-12-01 13:50

Fra : KGB

Dato : 10-12-01 14:43

> Her kunne Telmore-vejledningen derfor godt være lidt mere specifik, af
> hensyn til nye brugere.

Er det ikke TDC's telefonsvarere ??? Det tror jeg nok det er ...

KGB

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-12-01 17:20

Jeg kan se folk her aflytter deres telefonsvarer anderledes end jeg
gør, og jeg kan ikke få den metode der er fremlagt til at virke (jeg
får at vide, at jeg ikke kan stilles om til nummeret).

Når jeg skal aflytte min svarer fra en anden telefon end min egen
mobil, så ringer jeg 2973xxxx (mit mobilnr. er 2972xxxx). Så hører jeg
min egen velkomst (Det er Lasse... blablabla), og taster #KODE# - og
får at vide hvor mange nye beskeder osv. der ligger.

(Man kan taste # for at afbryde den laaaangsomme stemme...)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : GJ

Dato : 15-12-01 17:09

Lidt imponerende at du kan ringe til en andens mobilnummer og aflytte DIN
telefonsvarer *G*

Fra : Lars Christensen

Dato : 16-12-01 00:43

On Sat, 15 Dec 2001 17:08:59 +0100, "GJ" <dsl10095@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Lidt imponerende at du kan ringe til en andens mobilnummer og aflytte DIN
>telefonsvarer *G*

Det er nu ikke så imponerende igen. Det der tilsyneladende ser ud som
en andens mobilnummer er i virkligheden hans mobilsvarnr.

Lars

Fra : GJ

Dato : 16-12-01 16:46

wrote:

>Lidt imponerende at du kan ringe til en andens mobilnummer og aflytte DIN
>telefonsvarer *G*

hallo GJ hvem er du??? jeg har hele tiden kaldt mig GJ herinde.....
men det er ikke mig der har skrevet dette indlæg.....

???

GJ

Fra : Claus Rolsted

Dato : 17-12-01 00:24

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse

> hallo GJ hvem er du??? jeg har hele tiden kaldt mig GJ herinde.....
> men det er ikke mig der har skrevet dette indlæg.....
>
> ???
>
> GJ

Hej GJ,
der var en af jer, der vist nok hed Gitte (Jensen?) - mener jeg tidligere at
kunne huske, der er en der har underskrevet sig med. Er det dig eller GJ
(dsl10095@vip.cybercity.dk)?
(Not that I really care, men nu diskusionen er bragt på bordet )

Claus Rolsted,
som mig bekendt er den eneste på NG, som kalder sig Claus Rolsted
(rolsted@worldonline.dkNOSPAM), og som samtidig har en til tider belastende
god hukommelse for så vidt angår ligegyldige trivia

Fra : GJ

Dato : 18-12-01 22:52

det er mig der er Gitte Jensen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-12-01 13:52

> hallo GJ hvem er du??? jeg har hele tiden kaldt mig GJ herinde.....
> men det er ikke mig der har skrevet dette indlæg.....

Ville det ikke være noget nemmere at skrive sig navn?

/Mikael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-12-01 14:04

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>Ville det ikke være noget nemmere at skrive sig navn?

Hurra! [læs: Hørt!]

Som jeg plejer at sige, så har jeg noget nemmere ved at tage folk
seriøst der står ved deres navn, og ikke gemmer sig bag et eller andet
alias. Jeg har nu selv et alias, det bruger jeg i min mailadresse, på
ICQ osv, men mit navn står altid sammen med.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : GJ

Dato : 18-12-01 22:53

>Ville det ikke være noget nemmere at skrive sig navn?

Jo det ville det, men det kunne jo være der var nogle grupper man ikke
ville bruge sit navn i ...... og det er lidt bøvlet at ændre sin
opsætning hver gang------

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 17:54

GJ skrev:

>Jo det ville det, men det kunne jo være der var nogle grupper man ikke
>ville bruge sit navn i .

Hvorfor?

>og det er lidt bøvlet at ændre sin
>opsætning hver gang

Tja, jeg kan se du bruger Agent. Der _kan_ man faktisk lave lige
præcis det du ønsker, jeg kan dog ikke se hvorfor man ikke skulle
kunne stå ved hvem man er i nogle grupper.

>..... ------

Disse blev til overs.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-12-01 17:56

GJ skrev:

>Jo det ville det, men det kunne jo være der var nogle grupper man ikke
>ville bruge sit navn i

Og på den anden side. Hvis du bruger GJ og denne mailadresse i denne
gruppe (hvor du så også har sagt du hedder Gitte Jensen), så kan vi jo
også regne ud, at en person der kalder sig GJ med samme mailadresse i
en anden gruppe nok er den samme.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : GJ

Dato : 20-12-01 20:09

ja hvis vi er i de samme grupper....
og jeg ved ikke lige hvordan man gør det med agent men det må jeg lige
kigge på efter juleferien *s*

Fra : GJ

Dato : 18-12-01 23:47

Tjaaa, hvem er vi og hvorfor er vi sat på denne jord? *S*

Aj...Jeg beklager selvfølgelig at vi nu er to der hedder det samme, men så
er det vel heller ikke værre?

Jeg underskriver mig ofte med hele mit navn, så jeg kan ikke gøre det
anderledes.
Vi skal vel ikke ud i en snak om hvem der har heddet hvad længst?

Venlig hilsen Gitte Jonassen.