tegninger over bundkort.
Fra : jazcat

Dato : 10-12-01 09:09

Hej !
Jeg har fået fingre i et tysk bundkort fra en aldicomputer. bundkortet
hedder medion md 9901 , og skulle efter sigende være et msi bundkort.
Desværre kan jeg ikke finde dette på deres hjemeside. Der indbygget lyd og
grafik chip, og kører med p3 500 Mhz processor.

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-12-01 11:22

Prøv da at søge lidt på google.... Den bider ikke .

Se her:

En lille anmeldelse:

http://www.consumer-reviews.co.uk/topic.asp?ReviewID=2858&SubCatID=22380&Cat
egoryID=260&SubMainID=2&MainID=1

Drivere:

http://www.computerchannel.ch/treiber/kategorien.phtml?kat=3023

Medions hjemmeside:

http://www.medion.de/

Der er da i hvert lidt at gå i gang med.

- Martin

Fra : jazcat

Dato : 10-12-01 22:45

Har jeg prøvet, sågar sendt en mail til den tekniske support på msi i
tyskland.. søgt på medion, kigget på bundkortet men præcis det
rigtige kort + tegning har jeg endnu ikke fundet..
Men tak for hjælpen aligevel....

mvh.

Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-12-01 23:31

Hvad skal du bruge da?

Alle informationer stod da i mit forrige indlæg.

Onboard TNT2 M64.

Intel ZX Chipset.

osv.