textarea problemer
Fra : niels hansen

Dato : 10-12-01 01:09

Jeg skal sende en stor mænde data ved hjælp af en textarea boks, men når
jeg "klipper" mine
data ind i boksen, kan den kun tage en del af det. Det virker som om jeg
skriver for meget til at
den kan indeholde det.
Helt præcist ser min boks-kode således ud: textarea name="indhold"
rows="30" cols="75"
/textarea
Hvad kan jeg gøre for at boksen kan indeholde flere tegn?

Mvh, niels

Fra : Jette

Dato : 10-12-01 02:04

"niels hansen" skrev:
> Jeg skal sende en stor mænde data ved hjælp af en textarea boks, men når
> jeg "klipper" mine
> data ind i boksen, kan den kun tage en del af det.
[klip]

Jeg har lige prøvet at indsætte en masse tekst i en textarea-boks med samme
mål som den du nævner... og jeg har ingen problemer med at få al teksten
ind.

Har du et link til siden, så vi kan se boksen?

Mvh. Jette
www.webtip.dk

Fra : Nils Lastein

Dato : 10-12-01 11:48

"niels hansen" <nielshansen@nhweb.dk> wrote in message
> [...]
> rows="30" cols="75"
> /textarea
> Hvad kan jeg gøre for at boksen kan indeholde flere tegn?

Der er forskel på hvor meget der kan parses gennem CGI afhængigt af om du
anvender POST eller GET, som method i action.... altså:
<FORM NAME="" MEHOD="POST/GET" ACTION="">

Nils

--
-- Læs citatteknik:
-- http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html