uddeler
Fra : Henrik Mortensen

Dato : 09-12-01 22:28

hej

jeg er en ung mand som er 18 år. jeg var så heldig
at jeg fik et job som uddeler i en brugs.
men jeg har ikke nogen uddannelse. indtil vider skal jeg
arbejde som uddeler i et år (el. til der kommer en ny uddeler)
kan jeg bruge det arbejde til en uddannelse eller hvad.
det er kun mig og en anden dame som arbejder på fuldtid.

på forhånd tak

Med Venlig Hilsen
Henrik G. Mortensen

Fra : Julie Skovgaard

Dato : 09-02-02 22:58

Hej Henrik

ja da

Hvis du søger ind på kvote 2 på uni eller lign. er næsten al erhverserfaring
pointgivende!

Julie