Scary Movie 2 på DVD: 18 December
Fra : Per

Dato : 09-12-01 22:42

Jammen dog. Scary Movie 2 kommer på DVD den 18 December.
Dog som region1. Er julegaven så hjemme ?

Venligst
Per

Fra : Brian Nilsson

Dato : 09-12-01 23:39

Den er da kommet på kode 2, her i Danmark?! Den udkom den 5. december!

--

Clear Sky ...
Brian Nilsson - astrobln(a)yahoo.dk

Fra : Mogens

Dato : 10-12-01 01:12

On Sun, 9 Dec 2001 23:38:43 +0100, "Brian Nilsson"
<astrobln@yahoo.dkdk> wrote:

>Den er da kommet på kode 2, her i Danmark?! Den udkom den 5. december!

Ja, og den sucks big time. Den ringeste film jeg har set siden Bats.

Fra : Per

Dato : 10-12-01 23:02

"Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, og den sucks big time. Den ringeste film jeg har set siden Bats.

Var det ikke også derfor at de droppede at lave Jydekompagniet 2 fordi at
2´eren
plejer at være dårlig og de så hoppede direkte til 3´eren ?
Tja amerikanerne kan lærer meget af os små danskere
Men nu var jeg ikke lige klar over at den var kommet som reg2 , jeg har
nemlig
ikke selv stødt på den de steder jeg handler dvd normalt (den var måske bare
udsolgt ?).

Venligst
Per

Fra : Morten DH

Dato : 11-12-01 12:52

> Ja, og den sucks big time. Den ringeste film jeg har set siden Bats.

Så den lige igår og jeg lå flad af grin, vi sad og gættede filmreferencer om
kap - og mange af scenerene er faktisk næsten identiske med originalerne -
lige indtil det sjove kommer... Anyway jeg er i hvert fald fan...

Reg 2 udgaven som vi havde lejet var bare tam, ikke noget extra
overhovedet...

Fra : Per

Dato : 11-12-01 14:58

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lige indtil det sjove kommer... Anyway jeg er i hvert fald fan...
>
> Reg 2 udgaven som vi havde lejet var bare tam, ikke noget extra

Er det ikke meget alm ? Jeg stødte på det samme med Cast Away.
Jeg lejede den som reg2 i den lokale videobix , men absolut intet ekstra
materiale var med.
Så finder man den som salgs DVD. Der er den dælme på 2 disks med en masse
ekstra.

Fra : Deaster

Dato : 14-12-01 10:23

"Morten DH" <morten@no-spam-drejoe.dk> wrote in message

> [...]
> kap - og mange af scenerene er faktisk næsten identiske med originalerne -
> lige indtil det sjove kommer... Anyway jeg er i hvert fald fan...

Den er bare herresjov, især starten og James Woods, der snakker om hans
impotens, men at det hjælper hvis han stikker fingeren om i røven.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig