Spielberg's tur igen
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 09-12-01 22:21

http://www.apple.com/trailers/fox/minority_report/

Det bliver stort, og det bliver godt.

Fra : dentro

Dato : 09-12-01 23:34

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:9v0kmg$m7n$1@sunsite.dk...

> Det bliver stort, og det bliver godt.

Wow! Ja for helvede! Til jer som gerne vil vide om det
er noget for jer inden i ser traileren kan jeg fortælle
at det handler om nogle politifolk som kan se
forbrydelserne inden de sker. - weird, men det skulle
jo komme... med så mange producerede film pr. år skal
der jo være nogle spøjse plots imellem :)

Mht til filmens look ser det vildt fedt ud! Nogen der
sagde The Matrix? Stilen minder ret meget om The
Matrix... det futuristiske og de der computerlavede
robotter mm. - Jeg ser det som positivt!

Men jeg bliver sikkert skuffet nu, for jeg forventer
mig noget nær The Matrix, og det er sq hårde sager at
hamle op med :)

Hmm..... efteråret 2002 virker som flere år!

/ dentro

Fra : Jens Thomsen

Dato : 10-12-01 12:02

"dentro" <kena(remove)@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at det handler om nogle politifolk som kan se
> forbrydelserne inden de sker. - weird, men det skulle

Filmen bygger over en historie af Philip K. Dick, som også leverede
forlægget til bl.a. Blade Runner og Total Recall. Set i det lys, så er
plottet egentligt ikke så usædvanligt. Jeg glæder mig allerede.

MVH
Jens

Fra : zcully

Dato : 10-12-01 17:31