Sende ringetoner
Fra : Lars

Dato : 09-12-01 22:03

Hej,

Kan en eller anden fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan sende ringetoner fra
min nokia 3310?

Jeg har kun mulighed for at sende de melodier jeg evt selv komponerer.

Andre har tidligere sendt "købte" ringetoner videre til mig, også fra en
3310.

kan det passe at denne funktion er blevet fjernet på nyere tlf?

mvh
Lars

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-12-01 22:32

"Lars" <hintze@lejnu.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Kan en eller anden fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan sende ringetoner fra
> min nokia 3310?

Hmm... det kan jeg nu sagtens fra min 3310. De præinstallerede kan jeg ikke,
men dem jeg selv laver eller henter kan jeg sagtens...
Du er klar over du skal ind i Komponist først ikke?? Derfra kan du vælge og
bl.a. sende tonen...

Dennis Lange

Fra : Lars

Dato : 09-12-01 22:53

> [...]
> men dem jeg selv laver eller henter kan jeg sagtens...
> Du er klar over du skal ind i Komponist først ikke?? Derfra kan du vælge

Jep, den er jeg helt med på!
Hvis jeg f.eks sletter alle "Noderne" i en modtaget ringetone, kommer
menupunktet "send" frem. ellers ikke!

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-12-01 22:53

> Jep, den er jeg helt med på!
> Hvis jeg f.eks sletter alle "Noderne" i en modtaget ringetone, kommer
> menupunktet "send" frem. ellers ikke!

hmmm.... mærkeligt..... så har jeg ingen forslag udover måske en
softwareopdate?? Hvad version har du?

Dennis Lange

Fra : Lars

Dato : 10-12-01 13:36

> hmmm.... mærkeligt..... så har jeg ingen forslag udover måske en
> softwareopdate?? Hvad version har du?
> --
Versionen er V5.03 fra 10-10-01

Fra : Dennis Lange

Dato : 10-12-01 17:10

> Versionen er V5.03 fra 10-10-01

Ja, jeg kører så med 4.24, der virker upåklageligt... Kan nok desværre ikke
hjælpe dig så...
Vi må vist overlade spørgsmålet til andre klogere hoveder

Dennis Lange