Film tema
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 16-12-00 03:19

Jeg sad og så og små lyttede lidt til MTV's musik award på tv2 idag, og på
et tidspunk spillede et band som hedder noget lignende Bump Funk MCs, med et
nummer som vidst nok hed Freestyler, og starten på dette nummer syntes jeg
lyd meget bekendt. Så mit spørgsmål er: er den start ikke hugget fra et
kendt film tema? (kunne lyde lidt som John Carpenters tema fra Halloween,
men jeg tror ikke det er den)

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 16-12-00 11:13

Johnny Jakobsen skrev i meddelelsen <91ejhc$a0t$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>et tidspunk spillede et band som hedder noget lignende Bump Funk MCs, med

Det staves vist noget lign. Bomfunk MC's ( hvis du vil søge efter dem :)

> [...]
>lyd meget bekendt. Så mit spørgsmål er: er den start ikke hugget fra et
>kendt film tema? (kunne lyde lidt som John Carpenters tema fra Halloween,

det ved jeg så ikke noget om :)
hygge mvh Alfaman - en af gutterne fra svendborg