WinXP og IExplorer -- Java
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 09-12-01 21:10

hejsa

Jeg har lige installeret WinXP og IExplorer 6.0.

Jeg har dog nogle problemer med nogel internet sider, det ser ud til at det
er sider med java og måske også ActiveX.

Jeg har så downloadet Java plugin fra sun, men det har kun løst nogle af
problemerne. bla. kan jeg ikke komme på min internet bank. "nykredit bank".

Housecall på www.antivirus.com virker heller ikke.

Er der nogen der har lignende problemer.

--
mvh.
Jan Damkjær Dahl

Fra : Jesper Stocholm