Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Skærmproblem
Fra : Per Vinther

Dato : 09-12-01 20:10

Hej igen i gruppen.

Computeren er 3 år gl. 300 mhz, 4,3 Gb. og har ikke været åbnet siden
fabrikkens tid. Har kørt upåklageligt lige siden.

Jeg har dog ikke kørt windows update på noget tidspunkt.

Og hvorfor har jeg så ikke det?

Jo,- fordi fabrikanten til dette produkt fraråder dette i deres manuel. Man
skal gå til deres egen homepage.

Og la`mig så afsløre, det drejer sig om en Amitech comp.
Stop stop, den kører fint, på nær dette fænomen som er opstået nu. (Jeg
troede min scanner var defekt og købte en ny!!- samme resultet. Nå,- men
det var min datter glad for,- nu har hun også en scanner)

Helt korrekt er det en Amitech PC model 424 D.

Mvh.

Per Vinther