8210 og telefonsvarer knap (1)
Fra : SaltoWiz

Dato : 09-12-01 18:16

Hejsa,
Normalt når man holder knappen "1" nede på telefonen, så ringes der til
telefonsvaren. Ved en fejl har jeg fået indtastet det forkerte nummer under
denne tast og jeg kan simpelthen ikke finde nogen beskrivelse af hvorledes
jeg kan rette nummeret.

Er der nogen af jer der kender løsningen?

Mvh
/Michael Nyrup

Fra : KGB

Dato : 09-12-01 19:06

> [...]
> jeg kan rette nummeret.
>
> Er der nogen af jer der kender løsningen?

Gå ind hvor du skal indtaste nummer til telefonsvarer, og ret det til det
rigtige - vupti

> Mvh
> /Michael Nyrup
(I fam. med Rasmussen??)

KGB

Fra : Dennis Lange

Dato : 09-12-01 20:00

"KGB" <KGB@NSA.PET> skrev i en meddelelse

> Gå ind hvor du skal indtaste nummer til telefonsvarer, og ret det til det
> rigtige - vupti

Hvilket i hvert fald på andre Nokia'er gøres under menu>beskeder>nummer på
telefonsvarer

Dennis Lange

Fra : schutz.dk

Dato : 09-12-01 21:46

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote in message
> "KGB" <KGB@NSA.PET> skrev i en meddelelse

> Hvilket i hvert fald på andre Nokia'er gøres under menu>beskeder>nummer på
> telefonsvarer

Der manglede lige 'Talebeskeder" i linien :
Menu>Beskeder>Talenbeskeder>Nummer på telefonsvarer

Så er den der

-Jacob

Fra : SaltoWiz

Dato : 10-12-01 16:18

Ahhh, tusind tak - så er den der!
Det var rart, tak skal I have alle sammen.

/Michael

Fra : Devast8or

Dato : 09-12-01 20:11

Det står på side 19 i manualen. Menu nummer 1-9-2 "Nummer på telefonsvarer"

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : SaltoWiz

Dato : 10-12-01 16:24

> Det står på side 19 i manualen. Menu nummer 1-9-2 "Nummer på
telefonsvarer"
Det er helt rigtig!
Det værste er egentlig at jeg havde fundet den side. Jeg troede bare, at jeg
kunne taste "menu-knap 1 - 9 - 2" og så ville jeg ankomme til stedet legesom
alle mulige andre genveje. Men når jeg gør det på min telefon, så får jeg en
"Forkert genvej" meddelelse efter 9-tallet og derfor troede jeg egentlig det
var en fejl i beskrivelsen.

/Michael

Fra : Devast8or

Dato : 10-12-01 18:02

Den fik jeg også, men da jeg trykkede frem til det på den langsomme måde
funkede det fint :)

Devast8or

Fra : schutz.dk

Dato : 10-12-01 23:26

> [...]
en
> "Forkert genvej" meddelelse efter 9-tallet og derfor troede jeg egentlig

Det er fordi du skal taste "menu 0 -1 -9 - 2" da den ellers opfatter 1 - 9 -
2 som 19 - 2...

Så simpelt er det

-Jacob...

Fra : SaltoWiz

Dato : 12-12-01 19:16

> Det er fordi du skal taste "menu 0 -1 -9 - 2" da den ellers opfatter 1 -
9 -
> 2 som 19 - 2...
>
> Så simpelt er det

Ach sooo - så lærte jeg også det