Scanbox DVD
Fra : Toomster

Dato : 13-12-00 16:31

Er der nogle der har set Ni Fod Under og Dogma på R2 som Scanbox udgiver ???

Der har tidligere været diskuteret en del omkring kvaliteten af Scanbox
titlerne, men hvordan er ovenstående , er de blevet bedre med deres
udgivelser, hvad er jeres mening ??????

Ville lige høre mig omkring inden at jeg går ud og investerer i dem...

På forhånd tak !

Toomster

Fra : John Hinge

Dato : 14-12-00 01:42

Toomster wrote:

> Er der nogle der har set Ni Fod Under og Dogma på R2 som Scanbox udgiver ???

Jeg synes begge er ganske nydelige i billedet og lyden.

Derudover elsker jeg scanbox's tendens til at glemme at sætte filmen
til at man ikke kan ta screen shots..
Jeg ser DVD på min computer, via et Hollywood+ kort, og de fleste film
kan jeg ikke lave screenshots fra (og det irriterer mig SÅ meget i ny
og næ) men fra scanbox's kan jeg..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar