Så skulle den være der :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-01 17:18

http://www.thhe.dk/

Tak for hjælpen alle !
Hvis i har kritik, eller finder fejl, må i meget gerne sige til

Mvh.
Thomas H.

Fra : Allan Møller

Dato : 09-12-01 18:17

Under din "grimme side" mangler alle dine
Nyrup billeder.

-- Allan Møller
http://www.allanm.dk

Fra : Thomas H.

Dato : 09-12-01 18:47

"Allan Møller" <vogn33@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Under din "grimme side" mangler alle dine
> Nyrup billeder.

Fandeme ja! ...en eller anden klovn havde slettet .jpg i linket! , hmm.
Men jeg takker

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 09-12-01 20:12

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev
> Hvis i har kritik, eller finder fejl, må i meget gerne sige til

Kritik/Ris-ros hører til i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Jesper Schlæger

Dato : 10-12-01 21:20

"Kasper Kyndsberg skrev

> Kritik/Ris-ros hører til i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Som udgangspunkt har du da ret, men bliver du ikke lidt pernytten nu..?
Thomas har fået temmelig meget eller i hvert fald nogen hjælp her i gruppen,
så det er da kun fair, at han også smider det færdige materiale ud til os
alle sammen, og selvfølgelig kan han så i samme omgang få lidt respons...

Jesper Schlæger

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 11-12-01 00:12

"Jesper Schlæger" <schlager@tdcadsl.dk> skrev
> [...]
> alle sammen, og selvfølgelig kan han så i samme omgang få lidt respons...

Det ved jeg nu ikke. Jeg plejer ikke at gå så meget op i det, men her hører
et indlæg omkring ris ros ikke hjemme. Jeg synes det er rigtig fint, han
skriver tak (Jeg synes flere burde gøre det, således man kan se, hvad der
virker af hjælp, og hvad der ikke virker), og han kunne for min skyld også
godt have lavet en fut, eller en henvisning til ros+ros gruppen. Blot ikke
starte en tråd her om emnet. Vi skal passe på ikke at rode for meget i denne
gruppe med mængden af trafik der i forvejen er.

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Thomas H.

Dato : 11-12-01 10:43

"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
denne
> gruppe med mængden af trafik der i forvejen er.

Jeg er enig i, at vi/jeg selvfølgelig skal bruge de rigtige grupper, ellers
går
der for meget ged i det. Men mit indlæg var nu også mere ment som, at i
gerne
måtte se om i synes der var nogle fejl eller ting der burde være lavet
anderledes
i koden eller css'en
Og selvfølgelig takker jeg, for selvom jeg fandt ud af det meste selv, har
det været
en stor hjælp lige at få femøren til at falde, på steder hvor jeg gik helt i
stå.
Men er der i øvrigt ingen der kan se, eller hjælpe med det problem, jeg
skrev om
i går ? ...der er slet ingen svar
Indlægget hedder "Hvad gør jeg galt?" (TDC havde bøvl i går aftes, så det
kan være det
er væk)

Thomas H.

Fra : Peter Loumann

Dato : 11-12-01 16:29

Tue, 11 Dec 2001 10:43:02 +0100, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

>mit indlæg var nu også mere ment som, at i gerne
>måtte se om i synes der var nogle fejl eller ting der burde være lavet
>anderledes i koden eller css'en

Det hører stadig hjemme i news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

hilsen p