Problemer med FTP-forbindelse! Hjælp!
Fra : Pete Andersen

Dato : 09-12-01 16:36

Jeg har en FTP-server kørende og bruger en ny version af Bulletproof (den
gml. G6) FTP server.

Nogle af mine users har imidlertid nogle problemer, når de har logget sig
på. De kan simpelt hen ikke downloade directory listen. De sidste to
meddelelser programmet kommer med er følgende:

150 Opening data connection for directory list.
425 Cannot open data connection (10060).

Herefter hænger den bare. Andre users har ikke dette problem. Er der nogen
der har en forklaring på dette og hvordan løser man det, så alle kan
connecte uden problemer?

På forhånd tak

Peter

Fra : Christian Andersen

Dato : 09-12-01 16:46

Pete Andersen wrote:

> [...]
>
>Herefter hænger den bare. Andre users har ikke dette problem. Er der nogen
>der har en forklaring på dette og hvordan løser man det, så alle kan

Prøv at få brugerne til enten at bruge PASV (Passive transfer), hvis de
ikke gør det, eller ikke at bruge det, hvis de gør.

Mere info: http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=ftp

--
Tina Dickow - Fuel. Et album du MÅ eje!

http://chran.dyndns.dk - Nu med statistik!