Hvad tænder vi på?
Fra : Karen

Dato : 09-12-01 12:21

I B.T. i dag kan man læse lidt om hvad mænd og kvinder (generelt) tænder på.

Men man kan også læse en liste over hvad vi skulle tænde AF på.

Nr. 1 på dén liste (kvindernes) er 'dårlig ånde'. Den er jeg med på. Der er
vist ikke noget at diskutere.

Men som nummer to, flere pladser foran 'forfængelig', kommer 'ansigtshår'.

Kan det virkelig passe?
Jeg mener, er det ikke netop ansigtshåret der er med til at gøre en del af
os kåde i trussen, når vi tænker på Peter Gantzler?
Selvfølgelig skal mænd ikke have ZZ-top skæg, men jeg tænder da ikke /af/ på
et velplejet fuldskæg, som ikke er for 'vildt'. Nogle gange tvært imod. Som
i Taxa-Mike's tilfælde.

Hvad mener I andre? Skal rigtige mænd have babyhud i ansigtet?

Det jeg har mest imod skæg, er at det klør på inderlårene
--
Karen

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 09-12-01 18:19

On Sun, 9 Dec 2001 12:21:27 +0100, "Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote:

> [...]
>
>Men man kan også læse en liste over hvad vi skulle tænde AF på.
>
>Nr. 1 på dén liste (kvindernes) er 'dårlig ånde'. Den er jeg med på. Der er

Jaaa det er well næppe fedt men så kan man jo sige det og stik
vedkomne en en mentol - så det er well mere et sprg. om mangel fuld
komunikation

>Hvad mener I andre? Skal rigtige mænd have babyhud i ansigtet?

ja nu er jeg jo mand og helgardet og jeg ligner sgu lort navneligt med
skæg vægst den er MEGET ustruktureret .........efter jeg har fåred
såfan en elektrisk dimmer der arldrig kommer i bund .... men på den
anden side så er det mig nu ikke så magt påligene om overhovedet
hvordan der reageres på min fremtoning - så længe min bedre ½ del kan
leve med det - men indrømmet jeg kom til at spejle mig i en tåg rude i
går for satan det går sgu godt nok tilbage - en ting er skæg stuppe -
men noget ndet er erkendelsen af at det hele ligsom begynder at falde
fra hianden.... navnelige er dsb skånsels løse da man når man som
herre er ude at pisse det er virkeligt noget lort for det er det
ENESTE sted at man kan se den vigene hårdgrænse også sider i nakken
:)

>Det jeg har mest imod skæg, er at det klør på inderlårene

Tjjaaa ....gør det ? det gør det måske nok ? men mit vil det da ryge
på opfordirng og ved ind køb af en rager .... problemer er sgu bare at
få det gjort det er røvsygt at barbere sig

MvH
Bo

Fra : Jens B.

Dato : 10-12-01 10:21

"Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote in message news:9uvhg0$puv$1@sunsite.dk...
[klip]
> Hvad mener I andre? Skal rigtige mænd have babyhud i ansigtet?
>
> Det jeg har mest imod skæg, er at det klør på inderlårene

Jeg forlanger fuld ligeberettigelse: Hvis vi mænd skal være nybarberede, så
skal I piger også være det!

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 10-12-01 15:10

> "Karen" skrev
> [klip]

Babyhud er måske så meget sagt, men et knus eller et kys fra en nybarberet
kæreste er nu ikke så skidt endda

Faktisk tror jeg at skæg tænder mig lidt af. Stubbe er så hvad det er. Man
kan jo ikke rende rundt og være nybarberet konstant, men fuldskæg eller bare
overskæg er bestemt ikke noget jeg sætter pris på hos en kæreste.

"Jens B." skrev

I'll keep that in mind

Hygge fra Anita

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 11-12-01 00:42

On Mon, 10 Dec 2001 15:09:41 +0100, "Anita" <anita@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>overskæg er bestemt ikke noget jeg sætter pris på hos en kæreste.

vil du også være ok med hvis han havde nogen små fine bryster ?
MvH
Bo

Fra : claus

Dato : 10-12-01 17:33

Karen <Ikke@rigtig.email> wrote:

> Kan det virkelig passe?
> Jeg mener, er det ikke netop ansigtshåret der er med til at gøre en del af
> os kåde i trussen, når vi tænker på Peter Gantzler?

Når man snakker om ansigtshår, tror jeg ikke man mener skæg, men derimod
enkeltstående, "løse" hår, f.eks. højere oppe på kinden eller på halsen.
Selv ved almindelig barbering kan der godt pludselig være enkelte
skæghår, der undgår barbermaskinen, og så har man pludselig nogle lange
skægtråde på et, for en selv, ubemærket sted.

--
hilsen claus

Fra : Sott

Dato : 16-12-01 13:41

Hej Karen og I andre :0)

"Karen" <Ikke@rigtig.email> skrev i en meddelelse

> Men som nummer to, flere pladser foran 'forfængelig', kommer
'ansigtshår'.

> Kan det virkelig passe?

Niks. Det kan være vildt flot, men også utroligt usoigneret
at se på - deri ligger hele forskellen for mig

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-01-02 22:52

Sun, 9 Dec 2001 12:21:27 +0100 skrev "Karen" <Ikke@rigtig.email>

Hej Karen,

>Hvad mener I andre? Skal rigtige mænd have babyhud i ansigtet?

Jeps!

Så enkelt kan det siger, når man er som jeg er: Ja, babyhud i ansigtet,
for gerne resten af kroppen ligeså

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Søren

Dato : 20-02-02 00:50

On Sun, 9 Dec 2001 12:21:27 +0100, "Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote:

>I B.T. i dag kan man læse lidt om hvad mænd og kvinder (generelt) tænder på.

Ok ved godt at det er en gl. tråd, men er først røget i NG her i
weekenden, så undskyld forsinkelsen

>Hvad mener I andre? Skal rigtige mænd have babyhud i ansigtet?

Skal rigtige mænd være bløde ??

Skal rigtige mænd være pædagoger ??

Tjaeh, nogle mænd klæder det at de har et over/fuldskæg, og andre ser
komplet fjollet ud med skæg/ hår i ansigtet, det er vel en smagssag.

>Det jeg har mest imod skæg, er at det klør på inderlårene

Prøv at barbere ham, det kan være hylende sjovt, udover at man kan
risikere selv at blive barberet ,-o

Knus

Søren

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 20-02-02 20:37

"Søren" wrote

Hej Søren og velkommen til gruppen.

> Ok ved godt at det er en gl. tråd, men er først røget i NG her i
> weekenden, så undskyld forsinkelsen

Skynd dig, skynd dig, førend sidste saldsdato overskrides.

> Skal rigtige mænd være bløde ??

Ja, hvis de har lyst.

> Skal rigtige mænd være pædagoger ??

Ja, hvis de har lyst.

En rigtig mand gør hvad han har lyst til.

> Prøv at barbere ham, det kan være hylende sjovt, udover at man kan
> risikere selv at blive barberet ,-o

Hvis hun har skæg på inderlåret, er det nok bedre at hun barberer sig
der. Det holder da ikke op med at klø, at hun overfalder en tilfældig
uskyldig pluskæbet kind med et nystrøget knivblad.

Med venlig hilsen

Peder