Kan ikke se mit eget indlæg
Fra : Gergen

Dato : 10-12-00 17:25

Hej

Her tidligere i dag, smed jeg et indlæg her i gruppen, der hed "Stir of
Echoes". Men jeg kan ikke se det, kan i andre? Hvad kan årsagen være?

--
Christian
-----

Fra : CybaMerc

Dato : 10-12-00 18:42

A long time ago in a galaxy far, far away....
Gergen wrote:

>Hej
>
>Her tidligere i dag, smed jeg et indlæg her i gruppen, der hed "Stir of
>Echoes". Men jeg kan ikke se det, kan i andre?

Nej.

[snip]

Fra : N/A

Dato : 11-12-00 11:41

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-12-00 11:41

"JSMadsen"
> Jeg kan ikke se det. Jeg har også selv postet en 11 indlæg søndag
> og ikke en eneste (tror jeg) kan ses, jeg ved ikke hvad der er galt
> med CC's news-server.
> Du bruger jo TeleDK så der er nok et feed problem et sted...

Jeg hørte også noget i internetgrupperne om, at bl.a. TeleDanmark havde
belastningsproblemer for tiden.

--
Peter Brandt Nielsen