Mere nyt om Bjergkøbing Grand Prix?
Fra : Søren Rohde

Dato : 10-12-00 10:21

Hej

For et par måneder siden var der en nyhed her i ng om at denne fantastiske
film kommer på DVD til næste år. Jeg har forgæves set efter nærmere
oplysninger på både www.releaseplan.dk og www.sandrewmetronome.dk -kan nogen
komme med yderligere detaljer, eller afkræfte historien?

--
Med venlig hilsen Hanne og Søren Rohde

rohderne@wanadoo.dk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 10-12-00 17:23

"Søren Rohde" <soren_rohde@get2net.dk> skrev i melding
> [...]
nogen
> komme med yderligere detaljer, eller afkræfte historien?

Rapportert på no.teknologi.hjemmekino:
> Fra: Bjorn Mathiassen <bjmathia@online.no>
> Dato: Sun, 10 Dec 2000 00:08:50 +0100
> Emne: Re: Er flåklypa kommet på DVD ?
>
> Etter det som hittil er kjent om utgivelsen, så kommer denne på DVD i
> mars neste år.

9 mars.

og vi gleder oss !!!!

Med hilsen

--

Asle Bjerva, Oslo
Fjern 'spamblock 9' for email.

Fra : Søren Rohde

Dato : 10-12-00 19:58

Takker - håber det samme sker i Danmark. Kender nogen noget til materialet?
Hvilken lyd, format, ekstra feature, lydspor (det originale?), sprog. Håber
meget på det originale lydspor, da stemmerne er halvdelen af charmen ved
filmen. Helge Kjærulff må for alt i verden ikke blive erstattet af andre -
kan ikke lade sig gøre - men forestil jer engang hvis man brugte stemmerne
fra Pokemon!

--

Asle Bjerva <asle.bjerva@oslo9.online.no> skrev i en
nyhedsmeddelelse:v6OY5.553$pj.15792@news1.oke.nextra.no...

Fra : Zwupper

Dato : 12-12-00 10:55

bla....bla...bla...forkert gruppe....bla....bla...bla.... men tænkte at der
sikkert var et par Bjergkøbing-freaks der var interesserede alligevel.

Jeg så lige en kort anmeldeldelse af et nyt Bjergkøbing-spil til PC på norsk
morgen-tv. Det lignede et klassisk børnespil med med en masse
"Hvad-er-2-plus-2" opgaver (altså ingen Bjergkøbing-Quake i denne omgang).
Anmelderen virkede ganske begejstret, og sagde det var god underholdning for
de mindste.