Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hp photosmart 318 digitalkamera
Fra : Knerks

Dato : 09-12-01 00:21

Hej allezusammen
Ja så skal jeg også til at forsøge mig med digitale kameraer, og indtil
videre er jeg faldet over dette kamera som det bedste i omkring 2000kr
klassen, er der andre anbefalelsesværdige i dette prisleje????????

Hvis der er nogen som ser dette solgt billigere end 2000kr eller med mere
end 8mb flash til denne pris, vil jeg gerne vide det-fordi det nok ikke
varer længe før jeg køber det, medmindre I anbefaler noget bedre.

Jeg har efterhånden læst mig frem til at digitale kameraer sluger sindsyg
meget strøm, så hvad kan anbefales for at det ikke løber tør for batteri
efter 20billeder? -eller kan man bare lade en ledning være i
lysledernettet?(ja det virker kun nok mens man er i nærheden af ekstern
strøm*g*)

Håber jeg får en masse gode erfaringer og anbefalinger
Tak på forhånd
Mvh
Kim

Fra : egclasen

Dato : 09-12-01 00:39

"Knerks" <5th@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej allezusammen
> Ja så skal jeg også til at forsøge mig med digitale kameraer, og indtil

De har lige solgt et 612 i Aldi HP som er nemt al gå til. Det har 2,30
mill.megappppixell opl.1800 x 1200. 4,5cm LCD skærm 2x optisk og
2xdigital, der følger et indb.8mb kort og et externt 8 mb kkkkort med og
fire ikke opladelige batterier og "taske" med samt softvare samt usb kabel.
Pris 2495,00

Mvh.E.C.

Fra : Knerks

Dato : 09-12-01 01:30

> [...]
> 2xdigital, der følger et indb.8mb kort og et externt 8 mb kkkkort med og
> fire ikke opladelige batterier og "taske" med samt softvare samt usb

Øhh hvorfor er det lige jeg ikke gider tømme postkassen#¤/%/&¤& hmm nå men
ellers må jeg jo støve en tidsmaskine op *g*
Lidt ærgelig må jeg nok tilstå jeg er......nogen som har tilbud for den
kommende uge?

erfaringer og anbefalinger modtages stadig*s*
Kim

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-12-01 10:35

On Sun, 9 Dec 2001 00:20:53 +0100, "Knerks" <5th@ofir.dk> wrote:

> [...]
> end 8mb flash til denne pris, vil jeg gerne vide det-fordi det nok ikke
> varer længe før jeg køber det, medmindre I anbefaler noget bedre.

   Jeg mener, det er den model, man får gratis med, hvis man
køber en iMac computer fra Apple. Var det ikke en idé? Så får du
samtidig et billedbehandlingssystem med.
Henrik Münster
Esbjerg