Scary movie 2
Fra : Tine & Jimmy

Dato : 08-12-01 23:43

Nu har jeg lige set Scary movie 2. For dælen da, hvor er den ringe. 1´teren,
kunne jeg da grine lidt af, men 2´eren, fy for satan. Hvor bliver alle de
sjove film af. Jeg savner film som Austin powers, Ace ventura og Little
nicky, for den sags skyld. Det er snart lang tid siden at der er kommet en
rigtig god komedie, eller har jeg bare ikke kigget ordenligt ved min DVD
forhandler. Det skal dog lige siges at jeg ikke har købt Scary movie2, men
har lejet den. PYHA

Er der nogen der kan anbefale mig nogle gode komedier

på forhånd tak

Jimmy

Fra : dentro

Dato : 09-12-01 01:17

"Tine & Jimmy" <brutasia@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan anbefale mig nogle gode komedier

Miss Congeniality / Agent Catwalk

Sandra Bullock er for lækker og for grineren!

/dentro

Fra : T.Liljeberg

Dato : 09-12-01 01:31

On Sat, 8 Dec 2001 23:42:55 +0100, "Tine & Jimmy" <brutasia@mail.dk>
wrote:

>Nu har jeg lige set Scary movie 2. For dælen da, hvor er den ringe. 1´teren,
>kunne jeg da grine lidt af, men 2´eren, fy for satan.

Heldigvis har jeg ikke set nummer 2. Den første var meget højt på min
liste over de værste, dårligste, ringeste, kedeligste film jeg
nogensinde har set. Som jeg ser det, skylder Wayans brøderne mig 90
minutter.

Tom

--
No one ever won a war by dying for his country.
He won it by making the other poor dumb bastard

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 09-12-01 01:35

Hej

Tine & Jimmy wrote:
> Er der nogen der kan anbefale mig nogle gode komedier

Get Over It..... en romantisk teenage komedie.... jeg kunne rigtigt
godt lide den, ikke det store mesterværk men underholdende.... Kirsten
Dunst er dejlig ;) og så er der nogle habile skuespils-præstationer i,
Martin Short og Kirsten Dunst gør det specielt godt, men Colin Hanks (
tror jeg nok han hedder ) er også udmærket......

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....