Humor: Song Networks
Fra : Kim Jensen

Dato : 08-12-01 22:04

Følgende er sakset fra Songs website:

"Song Networks er den eneste nordisk dækkende operatør, som investerer i
lokale access-net med bredbåndskapacitet i Nordens 80 største byer.
Netværket kan tilbyde brugere startkapacitet på op til 1 Gigabyte."

Hvor hurtig er 1 gigabyte?
Eller; 1 gigabyte hvor ofte?

8^)

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Claus Bækgaard

Dato : 09-12-01 11:12

> "Song Networks er den eneste nordisk dækkende operatør, som investerer i
> lokale access-net med bredbåndskapacitet i Nordens 80 største byer.
> Netværket kan tilbyde brugere startkapacitet på op til 1 Gigabyte."

De er også den eneste, der gør noget for netværkadministratorernes
fritidsliv. Her i løbet af efteråret har jeg modtaget reklameforsendelser
med 1 stk. "overlevelseskniv", 1 stk. stopur samt 1 stk. kompas.

Gad nok vide hvor mange tusind stopure der ligger og flyder rundt omkring
uden at blive brugt (med mindre man da hiver internetforbindelsen og så
bruger stopuret til at tage tid på hvor lang tid der går inden den første
bruger hænger i røret).