!!! HJÆLPE !!!
Fra : -=\( DataCat \)=-

Dato : 08-12-01 18:33

Hej allesammen...

Jeg kunne ikke finder noget html-kode.. som jeg vil min hjemmeside kan se
min lige brower harddisk.....

du kan hjælpe mig hvor henne side som gratis html?
fordi jeg har prøve før, kan ikke jeg husk hvor er lige side!!!

jeg håber hurtig mutig snart til mig!

Mange TAK..
Hilsen Peter

Fra : Andreas Haugstrup

Dato : 08-12-01 19:45

"-=( DataCat )=-" <paaj1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne ikke finder noget html-kode.. som jeg vil min hjemmeside kan se
> min lige brower harddisk.....

Øøeh... Kunne vi få den på rigsdansk?

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 08-12-01 19:59

"-=( DataCat )=-" <paaj1@hotmail.com> skrev
> Hej allesammen...

Hej Peter

> Jeg kunne ikke finder noget html-kode.. som jeg vil min hjemmeside kan se
> min lige brower harddisk.....

Du virker meget desperat - HJÆLP i emnelinien og et indlæg skrevet så
hurtigt at det er meget vanskeligt at forstå, hvad dit problem er.

Prøv at slap af engang og skriv det engang til :)

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'

Fra : Thomas H.

Dato : 08-12-01 20:51

> [...]
>
> du kan hjælpe mig hvor henne side som gratis html?
> fordi jeg har prøve før, kan ikke jeg husk hvor er lige side!!!

Øøh *G* hvad siger du?

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-12-01 00:05

> [...]

> du kan hjælpe mig hvor henne side som gratis html?
> fordi jeg har prøve før, kan ikke jeg husk hvor er lige side!!!

Prøv news:dk.kultur.sprog , hvor jeg har sat fut - jeg er helt
sikker på at de kan hjælpe dig

--
Allan

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-12-01 10:23

On Sat, 8 Dec 2001 18:32:55 +0100, -=( DataCat )=- wrote:

> [...]
>
>du kan hjælpe mig hvor henne side som gratis html?
>fordi jeg har prøve før, kan ikke jeg husk hvor er lige side!!!

Fire indlæg med kritik af mandens formuleringsevne. Er der slet ingen
der har tænkt på, at manden måske er ordblind? Der skal være plads til
os allesammen!

En mulig tolkning af hans spørgsmål kunne være en efterlysning af det
javascript der kan vise indholdet af ens harddisk. Jeg kan godt huske
jeg har set det, men aner ikke hvor man finder det.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Xylofonius

Dato : 09-12-01 11:16

> Fire indlæg med kritik af mandens formuleringsevne. Er der slet ingen
> der har tænkt på, at manden måske er ordblind?
Jo

>Der skal være plads til os allesammen!
Ja, men det er ikke nemt at gætte sig til hvad manden vil hjælpes med.

<script language="JavaScript"><!--function Showdrive()
{
window.location='file:///C:/';
}
// --></script>

--
Best regards / Med venlig hilsen
Andreas Kryger Jensen

Fra : Xylofonius

Dato : 09-12-01 11:17

> Fire indlæg med kritik af mandens formuleringsevne. Er der slet ingen
> der har tænkt på, at manden måske er ordblind? Der skal være plads til
> os allesammen!
Jo

> En mulig tolkning af hans spørgsmål kunne være en efterlysning af det
> javascript der kan vise indholdet af ens harddisk. Jeg kan godt huske
> jeg har set det, men aner ikke hvor man finder det.
Ja, men det er ikke nemt at gennemskue hvad manden vil have.

> En mulig tolkning af hans spørgsmål kunne være en efterlysning af det
> javascript der kan vise indholdet af ens harddisk. Jeg kan godt huske
> jeg har set det, men aner ikke hvor man finder det.
Ok - her kommer det så:

Fra : Christian Hansen

Dato : 09-12-01 13:38

Enig.

Hvordan er det man behandler folk herude. En af de uskrevne regler på
usenet er, at man ikke går efter folk på stavefejl mm. men forholder sig
til deres problem, spørgsmål eller indlæg generelt.

Hvis man ikke kan sige andet end, "FUT til dk.kultur sprog", så skulle
man hellere holde fingrene fra tastaturet.

Jeg ved desværre heller ikke hvor det nævnte javascript findes - jeg
bruger linux

MVH Christian

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-12-01 13:24

Christian Hansen <webmaster@telescopium.dk> skrev

> forholder sig til deres problem, spørgsmål eller indlæg generelt.

> Hvis man ikke kan sige andet end, "FUT til dk.kultur sprog", så
> skulle man hellere holde fingrene fra tastaturet.

Du så vel også min ?
Om manden er ordblind eller om indlægget er skrevet i enorm
brandert, ved jeg ikke - det var bare fuldstændig uforståeligt
for mig og mange andre.

Det kan være vanskeligt at gætte på hvad manden vil, men han
er da velkommen til at skrive igen - så kan det være at vi forstår
noget mere næste gang.

Nej, jeg kan ikke holde fingrene fra tastaturet når der kommer
sådan nogle sjove indlæg - det er tilladt med lidt humør ind
imellem.

--
Allan