Der er intet der få mig til at glemme dig
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-12-01 17:36

Hvad er det for en sang?

"Der er intet der kan få mig til at glemme dig,
hver gammel sang, får minder i gang..."

Hvem har lavet den osv?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 09-12-01 13:35

> Hvad er det for en sang?
>
> "Der er intet der kan få mig til at glemme dig,
> hver gammel sang, får minder i gang..."

Kan det være denne her?
fra http://www.gustavwinckler.dk/michael.htm

Winckler synger Winckler

"Så er Michael Wincklers anden CD på gaden, og som bekendt hedder den "
Winckler synger Winckler", med undertitlen "Der er intet der kan få mig til
at glemme dig", og som sådan er den jo ment som en minde plade tilegnet
Gustav"

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : John Jensen

Dato : 20-01-02 17:13

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-04-02 21:03

Jeg mener at den er med Anniqua (1975), men også med Gustaw Winkler og
senere med Michael Winkler.

Men jeg er altså ikke 100 % sikker.
__________________________________

John Jensen <john-jensen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c4aec82$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christian Paulsen

Dato : 07-04-02 07:46

> Jeg mener at den er med Anniqua (1975), men også med Gustaw Winkler og
> senere med Michael Winkler.
>
> Men jeg er altså ikke 100 % sikker.

Kære dansktop"expert"!

Tror du ikke at han bare ville have noder til sange og ikke hvem der har
sunget dem?

/cp
- kgl. dansktop-kritiker