HJÆLP ENDNU EN GANG!!!!!!!
Fra : Preben Kristiansen

Dato : 05-12-00 20:30

Hej igen.
Jeg søger en GAMMEL FILM som hedder"" væk på 60 sekunder"" jeg troer den er
fra sidst i 70er
Hvor finder jeg den???
eller er der en der kender den. Hvis!! hvad handler den så om???

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 05-12-00 20:44

"Preben Kristiansen" <farvel@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> fra sidst i 70er
> Hvor finder jeg den???
> eller er der en der kender den. Hvis!! hvad handler den så om???

Nu er der jo en del i tråden ovenfor, som har henvist til IMDB. Jeg tullede
derind en tur, og fandt da også den, du taler om (tror jeg):

http://us.imdb.com/Details?0071571

Det skulle vist hjælpe dig lidt på vej.

/Nikolaj

Fra : N/A

Dato : 06-12-00 09:28

Fra : David

Dato : 06-12-00 09:28

"Casper" <caa@indbakke.dk> wrote in message
> On Tue, 5 Dec 2000 20:44:15 +0100, "Nikolaj Borg" <nikolSPAM@jborg.dk>
> wrote:

[snip]

> Der kom også en film i midt 80'erne der hed noget i stil med "Væk på
> 10 sek.". Er der nogen som har en US titel til den. Jeg har et lille
> væddemål kørende, om hvorvidt Rutger Hauer er med i den. Jeg har ikke
> kunne finde noget materiale om den... Det eneste jeg kan huske om den,
> er en sort bil som kom flyvende ud af filmplakaten... Kan nogen
> hjælpe??
>
> Casper

Det er John Carpenters "Black Moon Rising". Nu har jeg ikke været forbi
imdb, men fra hukommelsen mener jeg at vide at det er Tommy Lee Jones der
spiller hovedrollen og Robert Vaughn der er skurken.

Mvh
David

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 26-12-00 15:56

> [...]

>kunne finde noget materiale om den... Det eneste jeg kan huske om den,
>er en sort bil som kom flyvende ud af filmplakaten... Kan nogen

Kim Schumacher viste klip fra den (sådan går det når man ikke betaler
sin licens) Og det er med Tommy Lee Jones og Linda Hamilton som det
gode par, og Robert Vaughn som skurk (ak, The Man From U.N.C.L.E. er
længe siden). Men den originale titel er ikke "Gone in 10 Seconds" som
man måske skulle tro. Filmtitler er [også] gerne blevet 'oversat'
tåbeligt til brug i Danmark. Se selv på
http://us.imdb.com/Title?0090735 hvor titlen originalt står som "Black
Moon Rising". Ifølge denne database er Rutger Hauer ikke med i den. Og
jeg kan da heller ej mindes at han skulle være med.

-breiler

Fra : Preben Kristiansen

Dato : 06-12-00 16:29

Hej med alle jer.

Jeg takker mange gange for jeres hjælp, der var den film jeg søgte.

Nikolaj Borg <nikolSPAM@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90jghd$hnp$1@news.inet.tele.dk...