Her er facitlisten til Ramses (og I andre)
Fra : Nille88

Dato : 30-11-00 22:36

Hejsa Ramses.

Jeg vælger at bringe facitlisten nu, så der ikke er alt for mange der
skulle få hovedpine :-]

++++
The unknown. The fear. The secret. The greatest danger facing Our
world is here.

The arrival.
Søren får en stjerne for kreativitet. Mr. Bean var et hylende morsomt
bud.

++++
Success er ikke noget man får. Det er noget man tager.

Get Shorty.
Johnny var den eneste det kunne den.
++++
7 dødssynder... 7 måder at dø på....

Se7en.
Absolut topscorer -> den var da godt nok for nem. Men sådan en skulle
der jo også være.
++++
Hold vejret og hold fast.

Twister.
Peter B. Nielsen var den eneste. Det var en lille overraskelse.
++++
Du har sat en fælde. Men træd forsigtigt. Ellers ender du selv i den.

Lokkeduen.
Hvorfor var der ingen der gættede den?? Sean Connery er sej og
Cathrine Zeta Jones er da et godt skår!
++++
Han havde aldrig troet på mirakler... Indtil han pludeslig stod
overfor et.

Green Mile/Den grønne mil.
Den var der kun to der kunne.
Der var en del der gættede på Livet små mirakler/Phenomenon med John
Travolta.(Men den har følgende tagline: En helt almindelig mand. En
uforklarlig hændelse. En fænomenal gribende kærlighedshistorie.)
Det var nu noget andet.
++++
Tør du tro at det ikke er sandt?

The Matrix.
Den var der to der havde gættet.
Vi venter spændt på afsnit 2 og 3.
++++
Det onde har et vindende væsen.

Djævelens advokat. Det var kun Søren der kunne den.
Morten kom med et godt seriøst bud: Meet Joe Black (har set den, men
ejer den desværre ikke -> kan ikke tagline)
Men stjernen går til Johnny for det mest humoristiske forslag:
Det´ Leth. (Enhver handyman's favorit!!)
++++
Halen logrer med hunden.

Wag the dog.
Ups christian. Jeg undskylder meget. Jeg har set forkert. Taglinen er:
De træder til når præsidenten træder ved siden af. Sammen kan de få
dig til at tro på hvad som helst.
++++
Sex. Rigdom. Magt. En livsfarlig blanding.

Murder at 1600/Mord i det hvide hus.
Den var der ingen der gættede. Hmmm ret spændende film faktisk!
++++
Et budskab fra det ydre rum... Vi er ikke alene.

Contact.
Den var da vist også ret nem. Men mange har skrevet ID4. ID4 har ingen
tagline (på min videoudgave)!!
++++
Han er uskyldig fængslet i et nådeløst system. Han eneste håb er en
kvinde. Men vil hun sætte sit liv på spil... for at redde hans?

Red Corner.
++++
The cop who won't stop is back.

U. S. Marshal.
Her går stjernen til Ramses.
Og til alle i andre. Er Robocop værd at betale for?
++++
In order to trap him, he must become him.

Face/Off.
Den var da heller ikke så svær.
++++
'Ildkamp' er hævnens engel.

The Crow.
Ramses kan stadigvæk sin lektie. Men Ramses, det var ikke 2 men 1.
++++
Hun er rund om maven. Han er rundt på gulvet.

Neuf Mois/Ni måneder. Det var en fælde! jeps!
Igen var ramses den eneste.
Taglinen til Nine Months er : Parat eller ej!
++++
Han sletter din fortid for at give dig en fremtid.

Eraser.
++++
Helt ude på kanten af universet er helvede ved at bryde løs...

Wing Commander.
Mange gode bud men...... der var ingen der vidste det. Event Horizon
er en gyser (og meget underlig).
++++
Gør dig klar til Melvin!

Det blir' ikke bedre/As good as it gets.
Her går stjernen så til Mikkel. Selvfølgelig var det rigtigt.Jack
Nicholson er bare GOD!
++++
Hun er helt vild... Bare ikke med ham...

Den eneste ene.
Her var det igen kun Mikkel (?)
Du skal tro meget mere på dig selv. For du kan bare det der!
++++
På kant i livet... Forelsket på nettet...

You got m@il.
Den var også en af de nemme!
++++
Nogen skal betale.

Løsepenge/Ransom. Mel Gibson.
Hvorfor var der ingen der kunne den? Underligt.
++++
Han kan ikke slippe kontakten.

Hybridmanden/The Cabelguy.
Der gik stjernen til Christian. Den var åbenbart sværere end jeg
troede.
++++
The future is a place where we had no past, there is only war. Prepare
Yourself for the final battle.

Soldier. Med Kurt Russel.
Stjer

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 30-11-00 22:53

"Nille88" <pernille@fjerndette.hjem.as> wrote
> Hvorfor var der ingen der kunne den? Underligt.

Og dog, den har jo lige været i en af de andre quizzer! Så man regner ikke
med at den kommer igen!

/Søren

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-12-00 14:58

> Og til alle i andre. Er Robocop værd at betale for?

Ja, den første af Verhoeven. Ret fed tagline:

Half man
Half machine

All cop

Hold dig langt væk fra de andre, selvom to'eren har
manuskript af Frank Miller.

Mark