Klister-mus
Fra : LarsKBH

Dato : 07-12-01 19:05

Min mus har det med at "hænge fast" i knapper og links.
Den bliver i nogle tilfælde hængende 1-3 sekunder. Oftest når der kommer et
gult "hints" skilt når musen bliver holdt over knappen. Hvad er der galt ??

MB = Soltek 75KAV Q9
XP1600 @ 1400
Gforce2MX400/64MB Nvidia 23.10

Lars

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 07-12-01 21:41

"LarsKBH" <@mail.com> wrote in message
> [...]
et
> gult "hints" skilt når musen bliver holdt over knappen. Hvad er der galt

Det kan være at der er noget automove halløj slået til. Prøv at se under
"mus" i kontrolpanelet, under fanebladet bevægelse er der noget der hedder
"flyt markør til std. knap", det kan være det er det der er slået til.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama