007 : Beyond the Ice
Fra : Ramses

Dato : 29-11-00 14:23

Den nye 007 på godt og ondt.

Nok en gamle nyhed men...
....det bliver den sidste med Pierce Brosnan : (((
Meget surt - nu var han lige så god.

Den nye 007 pige skulle blive Catherine Zeta Jones
som skal spille hemmelig agent.

Kevin Spacey skal spille skurken!

Er der nogen der har mere
info. om den ny 007 ? eller et godt link.

mvh
Ramses

Fra : N/A

Dato : 29-11-00 14:36

Fra : Ramses

Dato : 29-11-00 14:36

Her fra :

http://www.forsiden.no/artikkel.asp?id=25555

mvh
Ramses

Fra : Zeki

Dato : 30-11-00 08:36

Ahhhhh, citeret fra 'Daily Mirror'.

Det var dem der påstod at Ewan McGregor ville spille Bonds søn og at Posh
Spice ville spille Christmas Jones i The world is not enough.

nyhedsmeddelelse:3a280604.17367882@news.worldonline.dk...

Fra : Ramses

Dato : 30-11-00 10:29

>Ahhhhh, citeret fra 'Daily Mirror'.
>
>Det var dem der påstod at Ewan McGregor ville spille Bonds søn og at Posh
>Spice ville spille Christmas Jones i The world is not enough.
>
>Zeki

Jep - Den nye 007 på godt og ondt! ; )
Only time will tell
mvh
Ramses

Fra : John Hinge

Dato : 29-11-00 16:35

Ramses wrote:

> Er der nogen der har mere
> info. om den ny 007 ? eller et godt link.

Jeg kan varmt anbefale Coming Attractions :
http://www.corona.bc.ca/films/homepage.html
En website som gør rigtig meget i at fremsnuse al den info de kan
om film på vej.. Masser af spoilere, rygter etc..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : N/A

Dato : 30-11-00 11:11

Fra : John Hinge

Dato : 30-11-00 11:11

Ramses wrote:

> Takker for link - denne website kan man godt bruge meget tid på : )

Trust me.. I know :)

De er også meget flinke til at skrive i hvor høj grad de mener
de rygter de bringer er værd at tro på..
Og så skræmmes man ind imellem af de film man opdager er på vej..
Terminator 3... Total Recall 2.. yikes :)

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-11-00 11:53

"John Hinge" <shayera_gimmenospam_@cutey.com> wrote in message

> Og så skræmmes man ind imellem af de film man opdager er på vej..
> Terminator 3... Total Recall 2.. yikes :)

og Duke Nuke'em og Alien vs. predator. De har en del film derinde, som
aldrig rigtigt er nået så meget længere end rygtestadiet.

/Nikolaj

Fra : John Hinge

Dato : 30-11-00 12:48

Nikolaj Borg wrote:

> og Duke Nuke'em og Alien vs. predator. De har en del film derinde, som
> aldrig rigtigt er nået så meget længere end rygtestadiet.

Jeg ku nu godt tænke mig en Aliens vs. Predator.. :)

Men jep, nogenfilm går ligesåstille pistborte :)

Fra : N/A

Dato : 01-12-00 11:04

Fra : John Hinge

Dato : 01-12-00 11:04

Ramses wrote:

> Hmmmmmm ; ) ,jeg tro der vil gå totalt tegneserie i den -
> eller hvad ?

Åh jo.. men det ville da osse være fedt..
Sådan en action film der ikke prøver at undskylde for sig selv
ved at være filosofisk eller noed :)

> Når jeg skal pine mig selv(SMil) så se jeg Batman & Robin
> men kun fordi den minder mig så meget om tegneserien
> og tv-serien - og når Batman og Robin er oppe at slås
> i filmen så kan jeg ikke lade være med at nynner melodien fra
> tv-serien *ODD*/*S*

du du du du du du du du du du du du du du du du Batmaaaaaaaan :)

> Er der nogel bestemte du godt kun tænker dig at
> se ? - hvis vi nu taler om sequels.

njaaa det er mere sådan generelt, man hører om en eller anden
film, som så lisså stille forsvinder igen :)

> Starship Troopers 2 er et oplagt bud fra mig.

Jowjow

Jeg var nu ose ret glad for oplægget til Superman 5
De ville basere historien på 'The Death of Superman' og det lød
ganske finfin, tegneserien var noed af det bedste svuppermand
materiale i en del år :)

Fra : N/A

Dato : 02-12-00 03:02

Fra : John Hinge

Dato : 02-12-00 03:02

Lassa wrote:

> Jeg vil heller se -
> Batman Vs. Predator...og Batman dør til sidst i filmen!!!*G*
>
> Har DC/Dark Horse lavet en sådanne (Batman Vs. Predator)
> en ?

Jeg ved ikke om der er en Batman/Predator, men der er da en Batman/
Aliens...

> Ja jeg har hørt det samme(bedste materiale),men Superman(film og
> tegneserien) er ikke lige min kop te - jeg har dog #123 -hvis det
> siger dig noget? - et lidt specialt nummer!

Nejjj ikke liige på siddende fod ?
Det er vist efter jeg holdt op igen med svupperen..
Er det brullyps nummeret ?