Vedr. artikel i berl. om nummerportering
Fra : D9N

Dato : 07-12-01 17:17

da jeg ikke må bringe artiklen fra berlingske, bringer jeg her svaret på den
mail jeg sendte til berlingske erhverv, da de ikke ville bringe mit indlæg
for 3 uger siden ... som omhandlede samme emne!!
vh
D9N

Hej Jakob

Det er muligt du ikke forstå min vrede...
men det kan måske skyldes at ikke en eneste avis har ville gøre noget som
helst, det i bringer nu har stået på Tiscalis hjemmeside i 2 måneder, så det
er lidt gammelt...
havde man skrevet min historie var der ikke gået så lang tid, for
teleselskaberne har pligt til at refundere differancen, men da ingen skriver
om det ved kunderne det ikke.

prøv at kigge i den news group der hedder dk.teknik.telefoni.mobil , den
vil sikkert overraske dig lidt... næsten 1/4 del af det der bliver skrevet
om er porterings problemer, og at folk ikke ved hvad de skal gøre eller har
krav på, bla. fordi at der ikke bliver skrevet nok om det...
jeg tror jeg har skrevet til næsten alle dagblade ... og jeg har ikke fået
et eneste svar tilbage... det syntes jeg er lidt ringe...
for teleselskaberne kan snart gøre hvad de har lyst til, næste tiltag er at
opkræve penge for at sende en sms fra internettet, de fatter ikke at man
faktisk betaler for internettet i forvejen... man betaler for sin telefon...
men det er ikke nok for dem, for de vil have mere og mere...

vh
Tommy