Søger en person fra Odense, som har kontak~
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 07-12-01 16:04

Hejsa...

Bor du i Odense, og har kontakt til et gymnasium i Odense, ja så skriv til
mig og tjen find ud af hvordan du kan tjene nogle gode penge...

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : rectum moses

Dato : 07-12-01 20:40

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> wrote in message
> Hejsa...
>

> Bor du i Odense, og har kontakt til et gymnasium i Odense, ja så skriv til
> mig og tjen find ud af hvordan du kan tjene nogle gode penge...

Skal jeg være en pige med store bryster? *g*

Nå men, det var egentlig ikke det, jeg ville sige. Jeg ville bare sige, at
dit indlæg vist nok hører til i dk.opslag.personlige

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 08-12-01 22:58

Nej !!!

Det er noget ang. nogle billetter til en special koncert i Odense, hvor du
kun kan købe biletter på efterskoler omkring Odense...

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Max

Dato : 09-12-01 01:32

Hej Kristian

> Det er noget ang. nogle billetter til en special koncert i Odense, hvor du
> kun kan købe biletter på efterskoler omkring Odense...

Hvorfor efterlyser du så en på et gymnasie ???

Mvh Max

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 09-12-01 10:49

Fordi man kun kan få biletterne på et gymnasium....

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-12-01 14:31

Kristian V. Jensen skrev:

>Fordi man kun kan få biletterne på et gymnasium....

Øhh, citat fra dig

|hvor du kun kan købe biletter på efterskoler omkring Odense...

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.