Gæt en film : Facitlisten
Fra : Ramses

Dato : 26-11-00 20:47

En stor tak til alle der gad at gætte med : ))

Ud af 45 taglines "overlevet" 14 film
markeret med (¤)

Her er så facitlisten :

* * * * * * De nemme * * * * * *
1.The most terrifying scream is always the last

Scream 3 (m/Neve Campbell)
2.The fastest hands in the east meet The biggest mouth in the
west

Rush Hour (m/Jackie Chan og Chris Tucker)
3.En syngende plante,en modig helt,en yndig pige,en splittergal
tandlæge.

Gys I Blomsterbutikken / Little Shop Of Horrors (m/Steve Martin)
4.En luksus jumbojet lastet med fornemme passagerer og kunstskatte
kapres og styrter i havet.....

Airport 77 (m/Jack Lemmon)
5.Hvor ordene holder op,tager følelserne over.Hvor kærligheden
begynder,lærer du et nyt sprog.

Kærlighed Uden Ord / Children of a Lesser God (m/William Hurt,Marlee
Matlin)
6.Det ka' da godt være Bernie er død,men han holder stadig liv i
selskabet!

Weekend med Bernie (nr.1) / Weekend at Bernie's (m/Andrew
McCarthy)

Det var ikke nr.2 ; )
7.Næsen er i vejen

Roxanne (m/Steve Martin)
8.Om 48 timer skal Les have sit kørekort.Hans ry afhænger af det - og
hans livs stævnemøde.Men det ser ikke for godt ud...

Køreprøven / License to Drive (m/Corey Haim)
9.1962...Kennedy var i Det hvide Hus...Den første mand var på vej til
månen...Cadillac'er havde halefinner...Højt touperet hår var
moderner.Pigerne fik
dåserne frem og gav drengene en gang lak!!!

Hairspray (af/John Waters)
10.Undskyld,hvor ligger Hollywood?

1941 (af/Steven Spielberg)
11.To betjente er på sporet af en seriemorder.De må se som èn...De må
handle som èn...De må tænke som èn...Før det næste offer myrdes.

The Bone Collector (m/Denzel Washington)
12.Han vil have hævn.Om det så bliver i dette liv eller det næste...

(¤) Gladiator (m/Russell Crowe)

Odd - ingen der ramte plet
13.Han havde alle de normale teenage-fantasier...-biler,piger og
penge.Da hans forældre tog på ferie,blev alle hans fantasier til
virkelighed.

Fræk Business / Risky Business (m/Tom Cruise)
14.Fed planet.Den ta'r vi!

Mars Attacks (m/Jack Nicholson)
15.Det har taget 65 millioner år at genskabe eventyret

Jurassic Park (af/Steven Spielberg)
* * * * * * De halv nemme/svære * * * * * *
1.Nu er de her igen / The gang's all here

(¤) Dødbringende Våben 4 / Lethal Weapon 4 (m/Mel Gibson)

Der var et par gæt på Ghostbuster II,og den er da også tæt på,tagline
til den er : De Er Tillbage
2.De er tvillingebrødre - 12 minutter fra hinanden - men en verden til
forskel...

(¤) Nicky og Gino / Dominick and Eugene (m/Tom Hulce,Ray Liotta)

Ja det var en lille fælde *G* ,Twins med Arnold og Devito (som jeg
ikke lige kan finde) hedder noget med ? : Kun deres mor kender
forskellen
3.Hvem siger at hekse skal være grimme?

Den Onde Cirkel / The Craft (m/Neve Campbell)
**

Fra : John Hinge

Dato : 27-11-00 13:05

Ramses wrote:

> En stor tak til alle der gad at gætte med : ))

Jow deeet :)
Det var da møjt sjovt.. med indbyggede fælder og ting..

F.eks The Craft...
jeg sagde DOH! da jeg læste det..
Taglinen fik mig til at tænke på Practical Magic..
Men Neve Campbell og Fairuza Balk er jo osse et par søde hekse :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"5,6,7.. I will **** from 7-11" Rollergirl - Superstar

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-11-00 20:44

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, John Hinge
<shayera_gimmenospam_@cutey.com> just offered me, he muttered some
weird stuff, and I had to correct this gibberish:

>Men Neve Campbell og Fairuza Balk er jo osse et par søde hekse :)

True True.
--
Martin Mouritzen. | http://www.trendy.dk
The truth is out there! Does anyone know the URL?